Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі_реб СИНИЦЯ
«ПОГОДЖУЮ (ЗАТВЕРДЖУЮ)»
Уповноважена особа
Пристолична сільська рада
Юлія ГОЛЬОСА _____________________
(підпис)
«_____» _______________ 2025 р.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
(відповідно постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань: Пристолична сільська рада; 08325, Київська область, Бориспільський район, с. Щасливе, вул. Фестивальна, 39; код ЄДРПОУ 04527520
Назва предмету закупівлі: «Засоби радіоелектронної боротьби (основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" –35730000-0 Електронні бойові комплекси та засоби радіоелектронного захисту)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08325, Київська область, Бориспільський район, с. Щасливе, вул. Фестивальна, 39.
Процедура закупівлі: відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178, уповноважена особа закупівлю за предметом: «Засоби радіоелектронної боротьби (основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" –35730000-0 Електронні бойові комплекси та засоби радіоелектронного захисту)» вирішила здійснити шляхом проведення відкритих торгів з особливостями.
Нормативно-правове регулювання. Закупівля проводиться відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922- VIII (із змінами та доповненнями (у редакції що введена в дію 19.04.2020, підстава – 114-IX) (далі по тексту - Закон), Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 зі змінами та доповненнями (далі по тексту – Особливості) та відповідних нормативно-правових актів чинного законодавства України.
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
- Засіб радіоелектронної боротьби «Синиця 3.5К»* - 3 шт.
Технічні характеристики приладу |
Засіб радіоелектронної боротьби «СИНИЦЯ 3.5К» |
Загальна вихідна потужність |
400 Вт |
Радіус блокування |
50-150 м (* за умови 2-4 км до пульта 1 Вт) |
Живлення |
Бортове живлення або від мережі |
Корпус |
Метал, IP65 |
Габарити |
660*370*120мм |
Робоча температура |
- 20 до +40 С |
Дата виготовлення |
2025 року |
Технічний стан |
Товар новий |
Документи виробника |
Технічний паспорт, інструкція на пристрій |
Країна походження та знаходження |
Україна |
Сервісний центр |
Наявний сервісний центр в Україні |
Діапазони блокування частот: |
|
Діапазони блокування частот |
50 Вт, 210 - 250 МГц (антена диполь) |
Діапазони блокування частот |
50 Вт, 290 - 340 МГц (антена диполь) |
Діапазони блокування частот |
50 Вт, 420 - 450 МГц (антена диполь) |
Діапазони блокування частот |
50 Вт, 480 - 540 МГц (антена диполь) |
Діапазони блокування частот |
50 Вт, 730 - 830 МГц (антена диполь) |
Діапазони блокування частот |
50 Вт, 2100-2350 МГц (антена диполь) |
Діапазони блокування частот |
50 Вт, 2350-2500 МГц (антена диполь) |
Діапазони блокування частот |
50 Вт, 2500-2700 МГц (антена диполь) |
Комплектність однієї одиниці товару: |
|
Засіб радіоелектронної боротьби «СИНИЦЯ 3.5К» |
1 шт. |
АКБ 60 Аг у захисному кейсі + зарядний пристрій на 10 Аг |
1 шт. |
Пульт на проводі 5 м. |
1 шт. |
Магнітне кріплення |
1 шт. |
2. ПІДСИЛЮВАЧ СИГНАЛІВ МУЛЬТИЧАСТОТНИЙ КУПОЛЬНИЙ «СИНИЦЯ-1» (900 канал)* – 3 шт.
Технічні характеристики приладу |
ПІДСИЛЮВАЧ СИГНАЛІВ МУЛЬТИЧАСТОТНИЙ КУПОЛЬНИЙ «СИНИЦЯ-1» |
Загальна вихідна потужність |
50 Вт |
Радіус блокування |
50-150 м (* за умови 2-4 км до пульта 1 Вт) |
Антени всеспрямовані |
1 шт (конюшина) |
Живлення |
Бортове живлення або від мережі |
Корпус |
Метал, IP65 |
Габарити |
230 х 390 х 575 мм |
Робоча температура |
-20 - +40 С |
Дата виготовлення |
2025 рік |
Технічний стан |
Товар новий |
Документи виробника |
Технічний паспорт, інструкція на пристрій |
Країна походження та знаходження |
Україна |
Сервісний центр |
Наявний сервісний центр в Україні |
Діапазони блокування частот |
50Вт, 840 - 930 МГц |
Комплектність однієї одиниці товару: |
|
ПСМК СИНИЦЯ 1 |
1 шт. |
Пульт на проводі 5 м. |
1 шт. |
Магнітне кріплення |
1 шт. |
3. ПІДСИЛЮВАЧ СИГНАЛІВ МУЛЬТИЧАСТОТНИЙ КУПОЛЬНИЙ «СИНИЦЯ-1» (5,8 ГГц)* – 3 шт.
Технічні характеристики приладу |
ПІДСИЛЮВАЧ СИГНАЛІВ МУЛЬТИЧАСТОТНИЙ КУПОЛЬНИЙ «СИНИЦЯ-1» |
Загальна вихідна потужність |
50 Вт |
Радіус блокування |
50-150 м (* за умови 2-4 км до пульта 1 Вт) |
Антени всеспрямовані |
1 шт (панельна) |
Живлення |
Бортове живлення або від мережі |
Корпус |
Метал, IP65 |
Габарити |
230 х 390 х 575 мм |
Робоча температура |
-20 - +40 С |
Дата виготовлення |
2025 рік |
Технічний стан |
Товар новий |
Документи виробника |
Технічний паспорт, інструкція на пристрій |
Країна походження та знаходження |
Україна |
Сервісний центр |
Наявний сервісний центр в Україні |
Діапазони блокування частот |
50Вт, 5,8 ГГц |
Комплектність однієї одиниці товару: |
|
ПСМК СИНИЦЯ 1 |
1 шт. |
Пульт на проводі 5 м. |
1 шт. |
Магнітне кріплення |
1 шт. |
Інвертор 12V у 24-28V 20Аг |
1 шт. |
Строк (термін) поставки товару: протягом 5 робочих днів з дати підписання договору.
Обгрунтування розміру бюджетного призначення: видатки, передбачені кошторисом на 2025 рік по ТПКВКМБ0118240 «Заходи та роботи з територіальної оборони» по КЕКВ 3110.
Очікувана вартість предмета закупівлі: 1 224 000,00 грн з ПДВ.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: закупівля проводиться відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922- VIII (із змінами та доповненнями (у редакції що введена в дію 19.04.2020, підстава – 114-IX) (далі по тексту - Закон), Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 зі змінами та доповненнями.
Статтею 4 Закону визначено, що планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг.
Закупівлі здійснюються відповідно до принципів, викладених у статті 5 Закону, один із яких – принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності.
Питання визначення очікуваної вартості предмета закупівлі врегульоване наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, яким затверджена Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (далі – Методика).
Відповідно до Методики пропонуються наступні етапи при визначенні очікуваної вартості:
1. Метод порівняння ринкових цін.
2. Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг на підставі закупівельних цін попередніх закупівель.
3. Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг, щодо яких проводиться державне регулювання цін і тарифів.
На етапі формування очікуваної вартості предмета закупівлі замовником було використано загальнодоступну інформацію щодо цін, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах постачальників, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торговельних електронних майданчиках).
Враховуючи специфіку предмета закупівлі (товар, що є предметом закупівлі, не представлений на ринку в заводській комплектації, а збирається постачальниками вручну із різних комплектуючих, виходячи із конкретної потреби Замовника), були проаналізовані відкриті інформаційні джерела, пов’язані з предметом закупівлі та інформацію про угоди щодо подібного товару. При відборі для порівняння пріоритет надавався товару із максимальним співпадінням з технічними характеристиками товару, що є предметом закупівлі, у т.ч. відповідності по функціональному призначенню, технічними та якісними показниками.
Також розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено після проведення попередніх ринкових консультацій з метою аналізу ринку, шляхом отримання інформації, а саме комерційних пропозицій від суб’єктів господарювання, які можуть бути потенційними учасниками закупівлі, а саме:
- Комерційна пропозиція ФОП Волос М.В (ІПГ: 2192109498):
- засіб радіоелектронної боротьби «Синиця 3.5К» - 320 000/шт. без ПДВ;
- підсилювач сигналів мультичастотний купольний «Синиця-1» (900 канал) – 48 000,00 грн/шт. без ПДВ;
- підсилювач сигналів мультичастотний купольний «Синиця-1» (5,8 ГГц)- 54 000,00 грн/шт.
2. Комерційна пропозиція ТОВ «ТАНЧ» (ЄДРПОУ: 41524865):
- засіб радіоелектронної боротьби «Синиця 3.5К» - 318 000/шт. без ПДВ;
- підсилювач сигналів мультичастотний купольний «Синиця-1» (900 канал) – 47 000,00 грн/шт. без ПДВ;
- підсилювач сигналів мультичастотний купольний «Синиця-1» (5,8 ГГц)- 53 000,00 грн/шт.
3. Комерційна пропозиція ТОВ «СМАРТ БЕРДС»:
засіб радіоелектронної боротьби «Синиця 3.5К» - 315 000/шт. без ПДВ;
- підсилювач сигналів мультичастотний купольний «Синиця-1» (900 канал) – 44 000,00 грн/шт. без ПДВ;
- підсилювач сигналів мультичастотний купольний «Синиця-1» (5,8 ГГц)- 49 000,00 грн/шт.
Проаналізувавши комерційні пропозиції різних виробників, врахувавши технічні параметри, вартісні показники, Замовник вирішив здійснити закупівлю товару із встановленням посилань на торгову назву (марку) (виробника, тощо), оскільки таке посилання є необхідним для здійснення закупівлі товару, який за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам замовника (відповідно до офіційного запиту від ЗСУ та/або інших військових формувань на матеріально-технічне забезпечення майном, що є необхідним для виконання функцій з оборони держави під час дії воєнного стану). Тому, для дотримання принципів Закону, а саме максимальної економії, ефективності та пропорційності, замовником було прийнято рішення провести закупівлю саме даного товару.
Отже, розрахунок очікуваної вартості відбувся згідно із пунктом 1 розділу III Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами), а саме: методом порівняння ринкових цін.