ПРИСТОЛИЧНА СІЛЬСЬКА РАДА
Бориспільський район

Рішення сільської ради №__ - VIІІ «рішення № 1686 Програма забезпечення правопорядку»

Кількість переглядів: 74
Скликання: 8 скликання Пристоличної сільської ради
Сесія: Дванадцята сесія
Тип документу: Рішення сільської ради
Дата: 11.02.2022
Номер документу: __ - VIІІ
Назва документу: рішення № 1686 Програма забезпечення правопорядку
Прикріплені файли:
  1. рішення № 1686 Програма забезпечення правопорядку (0.07 МБ)

 

УКРАЇНА

ПРИСТОЛИЧНА СІЛЬСЬКА РАДА

БОРИСПІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

_________________________________________________________________________________

 

Р І Ш Е Н Н Я

Про затвердження Програми «Забезпечення правопорядку та публічної безпеки» на території Пристоличної об’єднаної територіальної громади на 2022-2023 роки

 

З метою запобігання та припинення адміністративних правопорушень і злочинів, захисту життя та здоров’я громадян, інтересів суспільства і держави, Пристоличної об’єднаної територіальної громади від протиправних посягань, керуючись ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», беручи до уваги пропозиції постійної комісії з питань прав людини, законності, депутатської діяльності, етики та регламенту Пристоличної сільської ради,

Пристолична  сільська рада  В И Р І Ш И Л А:

1. Затвердити Програму «Забезпечення правопорядку та публічної безпеки» на території Пристоличної об’єднаної територіальної громади на 2022-2023 роки, згідно Додатку №1 до даного рішення.

2. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію з питань прав людини, законності, депутатської діяльності, етики та регламенту Пристоличної сільської ради.

 

     Сільський  голова                                                              Микола КАСЬКІВ

 

с. Щасливе

03 лютого  2022  року

№ 1686 – 12 - VІІІ 

 

 

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО:

Рішенням Пристоличної  сільської ради

від 03 лютого 2022 року

№ 1686 – 12 - VІІІ 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПРОГРАМА

ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРАВОПОРЯДКУ ТА ПУБЛІЧНОЇ БЕЗПЕКИ НА ТЕРИТОРІЇ ПРИСТОЛИЧНОЇ

ОБ’ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ

на 2022-2023 роки

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2022 рік

ПАСПОРТ

ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРАВОПОРЯДКУ ТА ПУБЛІЧНОЇ БЕЗПЕКИ НА ТЕРИТОРІЇ  ПРИСТОЛИЧНОЇ ОБ’ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ на 2022-2023 роки

 

1.

Ініціатор розроблення програми

Бориспільське РУП ГУНП в Київській області

2.

Назва розпорядчого документа органу виконавчої влади про розроблення програми

Закони України:

«Про місцеві державні адміністрації», «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про Національну поліцію», «Про участь громадян в охороні громадського порядку і державного кордону»

3.

Розробник програми

Бориспільське РУП ГУНП в Київській області

4.

Співрозробники програми

Пристолична сільська рада

5.

Відповідальний виконавець програми

Бориспільське РУП ГУНП в Київській області

6.

Термін реалізації програми

2022-2023 роки

7.

Перелік бюджетів, які беруть участь у виконанні програми

Бюджет Пристоличної сільської територіальної громади

8.

Обсяг коштів необхідних для фінансування програми на 2022-2023 роки

Виділяється за потреби

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Загальні положення програми.

Найбільшої важливості у сфері охорони правопорядку за останні роки в Україні набув той напрямок діяльності, при якому заходи кримінального покарання почали співвідноситися із заходами попередження злочинів, причому в багатьох країнах світу, в тому числі  й в Україні, цим заходам надається пріоритетний напрямок.

Система профілактики злочинів і правопорушень, як предметно існуюча система соціального регулювання, охоплює спеціалізовані органи і формування громадськості, які на основі застосування сучасних досягнень науки про людину  намагаються забезпечити виконання діючих законів. Внаслідок обмеження обсягів державного фінансування рівень матеріально-технічного забезпечення органів та підрозділів внутрішніх справ залишається надзвичайно низьким. Для належного виконання правоохоронних функцій поліції важливе значення відіграють цільові програми профілактики злочинності та правопорушень.

Під профілактикою правопорушень і боротьбою зі злочинністю розуміється особливий вид соціального управління, покликаний  забезпечити безпеку правоохоронних цінностей, який полягає у розробці і здійсненні цілеспрямованих заходів щодо виявлення і усунення причин та умов злочинності, а також ведення профілактичного впливу на осіб, схильних до протиправної поведінки.

Значення попередження правопорушень, як головного напрямку боротьби зі злочинністю, визначається двома обставинами.

1. Попередження злочинів – це  найбільш гуманний засіб підтримки правопорядку, забезпечення безпеки правоохоронних цінностей.

Здійснення цієї діяльності забезпечує захист суспільства від злочинних посягань, також захист нестійких членів суспільства від подальшого морального падіння, не дає їм можливості стати злочинцями, і тим самим позбавляє від кримінального покарання.

2. У суспільстві попередження правопорушень є найбільш ефективним засобом боротьби зі злочинністю, оскільки кримінальне покарання, як регулятор людської поведінки, принципово обмежене. Поняття “попередження правопорушень” може тлумачитись у вузькому (кримінально-правовому) і широкому (соціально-політичному) розумінні. Під кримінально-правовим попередженням, взятим у традиційному  вузькому значенні, розуміються заходи профілактики злочинів, що здійснюються у процесі призначення покарання і його виконання.

У такому значенні ідея попередження злочинів пронизує всю систему кримінально-правових, кримінально-процесуальних і кримінально-виконавчих інститутів. Разом з тим практика боротьби зі злочинністю показує, що при визначенні поняття “попередження злочинності” потрібно виходити з більш широких позицій: економічних, соціально-політичних, моральних, психологічних, правових тощо.

Такий підхід дає можливість сформулювати це поняття у широкому розумінні, що включає в себе різні заходи державних органів і громадських організацій. Йдеться про те, щоб не допустити існування  злочинності  у майбутньому, а у найближчій перспективі – якомога більше обмежити її прояви у суспільстві.

Отже, попередження злочинності розглядається як соціально-правовий процес, що знижує, обмежує, ліквідовує явища, що породжують злочини. У найбільш узагальненому вигляді попередження злочинності забезпечується усією сукупністю заходів, що здійснюються державними органами і громадськими формуваннями, спрямованими на удосконалення суспільних відносин.    c

Під загальною профілактикою правопорушень слід розуміти діяльність щодо виявлення причин і умов злочинності, а також розробку і здійснення заходів, спрямованих на їх усунення або нейтралізацію.

Під індивідуальною профілактикою розуміється система цілеспрямованого, організованого, з урахуванням педагогічних вимог, виховного впливу на свідомість, почуття, волю профілактованої особи з метою усунення, нейтралізації, блокування у неї негативних і, одночасно, формування позитивних якостей, стереотипів і звичок законослухняної поведінки.

У вузькому значенні під профілактикою розуміється діяльність,
по-перше, щодо виявлення і усунення причин конкретних злочинів, а також умов, що сприяють їх скоєнню; по-друге, щодо виявлення конкретних осіб, здатних до скоєння злочину, і проведення з ними необхідної роботи.

Профілактика у широкому розумінні підпорядкована завданням попередження кримінальним правопорушенням як явища, у вузькому – попередження конкретних правопорушень з боку конкретних осіб.

Відрізняти профілактику правопорушень від інших видів соціального управління потрібно за ознакою цілеспрямованості.

Таке трактування поняття профілактики  правопорушень дозволяє  виділити більш конкретні ознаки відмінності профілактики від усіх інших видів діяльності та включити види, які об'єктивно мають профілактичне значення.

 

  1. Мета та завдання програми.

 

Метою даної Програми є забезпечення активної наступальної протидії злочинності та досягнення її зниження на основі чітко визначених пріоритетів на території Пристоличної об’єднаної територіальної громади, об'єднання зусиль органів державної влади, правоохоронних і контролюючих органів, громадськості у напрямку профілактики та протидії злочинності, корупції, порушенням громадського порядку та іншим антисоціальним проявам, які негативно впливають на рівень захисту конституційних прав і свобод громадян.

Програма розроблена з метою зміцнення законності та правопорядку, попередження та розкриття злочинів, запобігання та протидії корупції, посилення боротьби з пияцтвом та алкоголізмом, наркоманією, захисту особистої безпеки та майнових прав громадян та захисту прав дітей.

Також дана програма спрямована на підвищення ефективності реалізації узгоджених заходів правоохоронними органами Бориспільського РУП ГУНП в Київській області, органами виконавчої влади Пристоличної сільської ОТГ та місцевого самоврядування щодо профілактики правопорушень і боротьби зі злочинністю та усунення причин, що зумовили їх вчинення, захист прав і законних інтересів жителів Пристоличної громади.

Програма розроблена на основі комплексного підходу до розв’язання проблем захисту суспільства, особи, майнових надбань від злочинних посягань та правопорушень; враховує необхідність вирішення актуальних завдань профілактичної та іншої правоохоронної роботи, а тому визначає досягнення специфічних для нашої місцевості і завдань на шляху удосконалення системи профілактики правопорушень та боротьби з кримінальними правопорушеннями в районі, зміцнення технічної та ресурсної бази цієї роботи.

 

Реалізація Програми здійснюється шляхом пріоритетного фінансування визначених заходів з місцевого бюджету. Це дозволить протягом 2 років здійснити правоохоронними органами, органами виконавчої влади та місцевого самоврядування комплекс узгоджених заходів щодо профілактики правопорушень та усунення причин, що зумовили їх вчинення, створити на території Пристоличної об’єднаної територіальної громади сприятливі умови для діяльності працівників Бориспільського РУП ГУНП в Київській області та підвищити їх авторитет серед населення.  

Програма розрахована на 2 роки.

 

 

Основними завданнями даної програми є:

  1. Профілактика вчинення правопорушення на території сіл Щасливе, Проліски, Велика Олександрівка, Безуглівка, Мала Олександрівка, Чубинське, Дударків, Займище, шляхом здійснення ряду заходів, спрямованих на попередження факторів, які впливають на протиправні посягання та налагодження взаємодії правоохоронних органів, органів виконавчої влади та місцевого самоврядування.
  2. Залучення громадян до охорони громадського порядку, активізація взаємодії з громадськими організаціями.
  3. Розроблення заходів щодо усунення недоліків у стані утримання вулично-шляхової мережі, які сприяють виникненню ДТП, на основі аналізу державного статистичного обліку дорожньо-транспортних пригод за участю власників вулично-шляхової мережі та аналізу місць і ділянок концентрації дорожньо-транспортних пригод, встановлення в місцях найбільшого ризику камер відеоспостереження. Сприяння впровадженню та розробці новітніх форм і методів контролю за вказаним напрямком роботи.
  4. Проведення перевірок за дотриманням у розважальних закладах та місцях масового відпочинку громадян вимог законодавства з питань протидії незаконному обігу наркотичних засобів, психотропних речовин. У разі встановлення фактів вживання чи збуту наркотичних засобів або психотропних речовин здійснювати заходи щодо припинення діяльності цих закладів згідно з чинним законодавством.
  5. Проведення спільних перевірок виконання особами, звільненими з місць позбавлення волі Закону України «Про адміністративний нагляд за особами, звільненими з місць позбавлення волі». Надання допомоги в побутовому влаштуванні особам, яким встановлено адміністративний нагляд, та вжиття заходів щодо їх працевлаштування.
  6. Підвищення оперативності реагування на вчинені правопорушення та їх виявлення шляхом удосконалення технічних засобів контролю за ситуацією в громадських місцях, створення відповідних систем накопичення та обміну інформацією між органами виконавчої влади та місцевого самоврядування.

 

  1. Фінансове забезпечення реалізації програми.

 

Фінансове забезпечення реалізації заходів, передбачених Програмою, здійснюється за рахунок коштів бюджету Пристоличної сільської територіальної громади та інших джерел, незаборонених чинним законодавством України.

 

  1. Контроль за виконанням програми.

 

Контроль за виконанням даної програми здійснюється ГУНП в Київській області та Пристоличною сільською радою.

 

 

Сільський голова                                                                   Микола КАСЬКІВ

 

 

 

 

 

 

 


« повернутися до всіх документів

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь