ПРИСТОЛИЧНА СІЛЬСЬКА РАДА
Бориспільський район

Рішення сільської ради №2831 – 48 - VIІI «рішення № 2831 зміна назви УСЗН»

Кількість переглядів: 43
Скликання: 8 скликання Пристоличної сільської ради
Сесія: Сорок восьма сесія
Тип документу: Рішення сільської ради
Дата: 10.10.2024
Номер документу: 2831 – 48 - VIІI
Назва документу: рішення № 2831 зміна назви УСЗН
Прикріплені файли:
  1. рішення № 2831 зміна назви УСЗН (0.19 МБ)
  2. 2831 УСЗН штати (0.05 МБ)

Фото без опису

 

УКРАЇНА

ПРИСТОЛИЧНА СІЛЬСЬКА РАДА

БОРИСПІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

 Р І Ш Е Н Н Я

 

Про зміну найменування Управління соціального

захисту населення Пристоличної сільської ради

 

            Керуючись законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про державну реєстрацію юридичних, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» та на виконання листа Департаменту соціального розвитку та ветеранської політики КОДА від 12.08.2024 р. №7424/36.01/36.07.02/2024, з метою здійснення підтримки ветеранів війни, осіб, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, постраждалих учасників Революції Гідності, членів сімей таких категорій осіб, членів сім’ї загиблих (померлих) ветеранів війни, членів сім’ї загиблих (померлих) Захисників і Захисниць України та інших демобілізованих осіб під час їх реадаптації та реінтеграції в територіальних громадах, відповідно до Порядку забезпечення інституту помічника ветерана в системі переходу від військової служби до цивільного життя, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 2 серпня 2024 року №881, беручи до уваги Рішення Пристоличної сільської ради № 2746 – 47 – VIІI від 05.09.2024р., враховуючи пропозиції постійної комісії з питань прав людини, законності, депутатської діяльності, етики та регламенту Пристоличної сільської ради,

Пристолична сільська рада ВИРІШИЛА:

  1. Змінити найменування Управління соціального захисту населення Пристоличної сільської ради на Управління соціальної та ветеранської політики Пристоличної сільської ради.
  2. Враховуючи п. 1 цього Рішення затвердити структуру Управління соціальної та ветеранської політики Пристоличної сільської ради у новій редакції згідно з додатком 1.
  3. Враховуючи п. 2 цього Рішення затвердити структуру та штатний розпис Апарату Пристоличної сільської ради у новій редакції згідно з додатком 2 та додатком 3 відповідно.
  4. Затвердити Положення про Управління соціальної та ветеранської політики Пристоличної сільської ради у новій редакції згідно з додатком 4.
  5.  Уповноважити т.в.о. начальника Управління соціальної та ветеранської політики Пристоличної сільської ради Наталію ПРОДАН вжити заходів щодо внесення змін до єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань та вчити інші реєстраційні дії у визначеному законодавством порядку.
  6. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію з питань прав людини, законності, депутатської діяльності, етики та регламенту Пристоличної сільської ради.

 

Сільський голова                                                   Микола КАСЬКІВ

 

c. Щасливе

03 жовтня 2024 року

№ 2831 – 48 - VIІI

 

 

 

Додаток 1

до рішення

Пристоличної сільської ради

від 03 жовтня 2024 року

№ 2831 – 48 - VIІI

 

Структура та загальна чисельність

Управління соціальної та ветеранської політики Пристоличної сільської ради

з 03.10.2024р.

 

№ з/п

Назва  структурного  підрозділу 

та  посад

Кількість  штатних  посад

1

Начальник управління

 

1

1. Відділ соціального забезпечення та ветеранської політики

 

2

Начальник відділу 

1

3

Фахівець із соціальної роботи

1

4

Фахівець із супроводу ветеранів війни та демобілізованих осіб

1

5

Спеціаліст

1

6

Спеціаліст

1

7

Спеціаліст

1

2. Відділ надання соціальних послуг

 

8

Начальник відділу

1

9

Інспектор (соціальний працівник)

1

10

Інспектор (соціальний працівник)

1

11

Інспектор (соціальний працівник)

1

12

Інспектор (соціальний працівник)

1

13

Інспектор (соціальний працівник)

1

 

Усього

13

 

 

 

Сільський голова                                                  Микола КАСЬКІВ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 2

до рішення

Пристоличної сільської ради

від 03 жовтня 2024 року

№ 2831 – 48 - VIІI

 

 

Структура   та  загальна  чисельність  апарату

Пристоличної сільської  ради  та  її  виконавчих органів

з  03.10.2024р.

 

№ з/п

Назва  структурного  підрозділу  та  посад

Кількість  штатних  посад

1. Керівний склад апарату

 

 

Сільський голова

1

 

Секретар сільської ради

1

 

Перший заступник сільського голови

1

 

Заступник сільського голови

2

 

Керуюча справами (секретар) виконавчого комітету

1

 

Староста

3

 

Секретар керівника

1

2. Центр надання адміністративних послуг

 

 

Начальник ЦНАП (адміністратор)

1

 

Державний реєстратор

2

 

Адміністратор

6

3. Відділ бухгалтерського обліку та звітності

 

 

Начальник відділу-головний бухгалтер

1

 

Заст. нач. відділу-головний спеціаліст

1

 

Спеціаліст І категорії

2

4. Відділ правового та кадрового забезпечення

 

 

Начальник відділу

1

 

Головний спеціаліст

1

 

Спеціаліст І категорії (кадровик)

1

5. Сектор економіки, інвестицій та закупівель

 

 

Завідувач, спеціаліст І категорії, економіст

1

 

Спеціаліст І категорії - уповноважена по закупівлям

1

6. Відділ земельних ресурсів та екології

 

 

Начальник відділу

1

 

Спеціаліст І категорії

1

 

Спеціаліст ІІ категорії

1

 

Спеціаліст

1

7. Відділ з питань надзвичайних ситуацій, цивільного захисту населення, мобілізаційної та правоохоронної діяльності

 

 

Начальник відділу

1

 

Завідувач ВОБ

2,5

 

Старший інспектор (інспектор з охорони праці)

1

8. Відділ з питань матеріально-технічного та господарського забезпечення

 

 

Начальник відділу

1

 

Прибиральник приміщень

3

 

Водій

2

 

Оператор комп’ютерного набору

1

 

Системний адміністратор

1

 

Архіваріус

1

9.Служба у справах дітей

 

 

Начальник служби

1

 

Спеціаліст І категорії

3

 

Фахівець із соціальної роботи

1

10. Відділ архітектури та будівельного інспектування

 

 

Начальник відділу

1

 

Головний спеціаліст (архіт.) 

1

 

Спеціаліст ІІ категорії

2

 

Головний спеціаліст (ДАБІ)

1

11. Управління соціальної та ветеранської політики Пристоличної сільської ради

 

 

Начальник управління

1

Відділ соціального забезпечення та ветеранської політики

 

Начальник відділу

1

 

Фахівець із соціальної роботи

1

 

Фахівець із супроводу ветеранів війни та демобілізованих осіб

1

 

Спеціаліст

3

Відділ надання соціальних послуг

 

Начальник відділу

1

 

Інспектор (соціальний працівник)

5

 

 

Сільський голова                                                  Микола КАСЬКІВ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 4

до рішення

Пристоличної сільської ради

від 03 жовтня 2024 року

№ 2831 – 48 - VIІI

 

ПОЛОЖЕННЯ

про Управління соціальної та ветеранської політики

Пристоличної сільської ради

 

1.        Загальні положення

1.1.      Управління соціальної та ветеранської політики Пристоличної сільської ради (далі – Управління) є структурним підрозділом Пристоличної сільської ради (надалі – сільська рада), утворюється Пристоличною сільською радою відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».

1.2.      Засновник Управління: Пристолична сільська рада.

1.3.      Управління є підзвітним і підконтрольним сільській раді, підпорядковане виконавчому комітету сільської ради, сільському голові.

1.4.      У своїй діяльності Управління керується Конституцією України, законами України, указами Президента України і постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, рішеннями сільської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями сільського голови, а також цим Положенням.

1.5.      Управління є юридичною особою публічного права та структурним виконавчим органом сільської ради.

Управління має печатку із зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням, власні бланки та штампи, утримується за рахунок коштів місцевого бюджету без самостійного балансу та рахунків в органах Державного казначейства, фінансове обслуговування здійснюється відділом бухгалтерського обліку та звітності Пристоличної сільської ради.

1.6.      Управління утворюється та реєструється в порядку, визначеному законом, що регулює діяльність неприбуткових організацій, та вноситься контролюючим органом до Реєстру неприбуткових установ та організацій.

1.7.      Повне найменування Управління: УПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОЇ ТА ВЕТЕРАНСЬКОЇ ПОЛІТИКИ ПРИСТОЛИЧНОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ.

Скорочене найменування Управління: УСВП ПРИСТОЛИЧНОЇ СР.

1.8.      Юридична адреса Управління: вулиця Фестивальна, будинок 39, село Щасливе, Бориспільського район, Київська область, Україна, 08325.

1.9. Положення про Управління, структура, штатна чисельність та фонд оплати праці спеціалістів Управління затверджується рішенням Пристоличної сільської ради .

1.10. Управління включає такі  структурні підрозділи:

- відділ соціального забезпечення та ветеранської політики;

- відділ надання соціальних послуг

 

2. Завдання та повноваження Управління

2. Основними завданнями Управління є:

2.1.1.   забезпечення реалізації на території громади державної політики у сфері соціального захисту населення, організації надання соціальних послуг особам, окремим соціальним групам, які перебувають у складних життєвих обставинах і не можуть самостійно їх подолати;

2.1.2.   розроблення та організація виконання комплексних програм і заходів щодо поліпшення становища соціально вразливих верств населення, осіб, сімей, які опинились у складних життєвих обставинах, та всебічне сприяння в отриманні ними соціальних виплат і послуг за місцем проживання, перебування;

2.1.3.   забезпечення реалізації державної політики з питань підтримки сім'ї, забезпечення рівних прав та можливостей жінок та чоловіків, соціальної інтеграції інвалідів, у сфері захисту прав і свобод внутрішньо переміщених осіб.

2.2.      Управління відповідно до покладених на нього завдань виконує слідуючі функції:

2.2.1    організовує виконання Конституції і законів України, та забезпечує контроль за їх реалізацією;

2.2.2    аналізує стан і тенденції соціального розвитку в межах сільської ради та вживає заходів для усунення недоліків;

2.2.3    бере участь у підготовці пропозицій до проектів програм соціально- економічного розвитку сільської ради;

2.2.4    вносить пропозиції щодо проекту відповідного місцевого бюджету;

2.2.5    забезпечує ефективне та цільове використання відповідних бюджетних коштів;

2.2.6    розробляє в межах компетенції проекти розпоряджень сільського голови, проектів рішень сільської ради, виконавчого комітету;

2.2.7    бере участь у підготовці звітів сільського голови для їх розгляду на сесії сільської ради;

2.2.8    готує самостійно або разом з іншими структурними підрозділами інформаційні, аналітичні та статистичні матеріали, адміністративну, оперативну звітність з питань, що належать до його компетенції, для подання сільському голові;

2.2.9    забезпечує проведення заходів щодо запобігання корупції;

2.2.10 розглядає в установленому законодавством порядку звернення громадян з питань, віднесених до компетенції Управління;

2.2.11 забезпечує доступ до публічної інформації, з питань, віднесених до компетенції Управління;

2.2.12  виконує повноваження, делеговані органами виконавчої влади;

2.2.13  забезпечує в межах повноважень реалізацію державної політики стосовно захисту інформації з обмеженим доступом;

2.2.14 забезпечує захист персональних даних;

2.2.15 залучає громадські та благодійні організації до виконання соціальних програм і відповідних заходів;

2.3       3 питань реалізації заходів соціальної підтримки населення:

2.3.1    організовує прийом документів для надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива, пільг з оплати житлово-комунальних послуг, пільг на придбання твердого палива і скрапленого газу, інших пільг, передбачених законодавством;

2.3.2    приймає документи для призначення та виплати: державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю; державної соціальної допомоги на догляд; тимчасової державної соціальної допомоги непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку; державної допомоги сім’ям з дітьми; державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям; державної соціальної допомоги особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю; тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме; щомісячної грошової допомоги особі, яка проживає разом з особою з інвалідністю І чи II групи внаслідок психічного розладу, яка за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, на догляд за нею; допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях; щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг; особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю; щомісячні компенсаційні виплати задля відшкодування вартості послуг по догляду за дитиною до трьох років «Муніципальна няня»; грошової компенсації вартості одноразової натуральної допомоги «Пакунок малюка»; одноразової грошової допомоги особам, які отримали тілесні ушкодження під час участі у масових акціях громадського протесту, що відбулися у період з 21 листопада 2013 року по 21 лютого 2014 року; одноразової грошової допомоги членам сімей осіб, смерть яких пов’язана з участю в масових акціях громадського протесту, що відбулися у період з 21 листопада 2013 року по 21 лютого 2014 року, а також особам, яким посмертно присвоєно звання Герой України за громадянську мужність, патріотизм, героїчне відстоювання конституційних засад демократії, прав і свобод людини, самовіддане служіння Українському народові, виявлені під час Революції гідності; одноразової грошової допомоги постраждалим особам і внутрішньо переміщеним особам, які перебувають у складних життєвих обставинах, що спричинені соціальним становищем, внаслідок яких особа частково або повністю не має здатності (не набула здатності або втратила її) чи можливості самостійно піклуватися про особисте (сімейне) життя і брати участь у суспільному житті; одноразової винагороди жінкам, яким присвоєно почесне звання «Мати - героїня»; інших видів державної підтримки відповідно до законодавства;

2.3.3    подає під час формування проекту місцевого бюджету пропозиції щодо передбачення у складі видатків коштів на фінансування місцевих програм соціального захисту та соціального забезпечення, на компенсацію фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі;

2.3.4    сприяє громадянам в отриманні документів, необхідних для призначення окремих видів допомоги, субсидій та надання пільг;

2.3.5    взаємодіє з центром надання адміністративних послуг, відділом соціального забезпечення щодо приймання ним документів для надання державної соціальної підтримки, зокрема, із застосуванням програмного комплексу «Інтегрована інформаційна система «Соціальна громада», ЄІСС (Єдина інформаційна система соціальної сфери) та формування електронної справи;

2.3.6    організовує здійснення відповідно до законодавства соціальної роботи в сільській раді щодо надання соціальних послуг;

2.3.7    здійснює контроль за цільовим використанням коштів, виділених для надання державної соціальної допомоги та інших видів соціальної підтримки, передбачених місцевим бюджетом.

2.4       У сфері реалізації державних соціальних гарантій окремим категоріям населення:

2.4.1    організовує прийом документів на санаторно-курортне лікування осіб з інвалідністю, ветеранів війни та праці, жертв нацистських переслідувань, громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, а також виплату грошової компенсації вартості санаторно-курортного лікування деяким категоріям населення відповідно до законодавства;

2.4.2    організовує прийом документів для надання пільг пенсіонерам, особам з інвалідністю, ветеранам війни та праці, одиноким непрацездатним особам та іншим категоріям осіб, які мають право на пільги відповідно до законодавства;

2.4.3    аналізує стан виконання комплексних програм та реалізації заходів соціальної підтримки малозабезпечених верств населення, надання встановлених законодавством пільг соціально незахищеним особам;

2.4.4    організовує прийом документів для отримання посвідчень категоріям громадян, які мають право на пільги відповідно до законодавства.

2.5       У сферах надання соціальних послуг населенню, проведення соціальної роботи:

2.5.1    організовує роботу із визначення потреби сільської ради у соціальних послугах, готує і подає пропозиції щодо організації надання соціальних послуг відповідно до потреби;

2.5.2    розглядає заяви осіб, які перебувають у складних життєвих обставинах, про отримання соціальних послуг і приймає рішення щодо їх надання;

2.5.3    проводить моніторинг надання соціальних послуг, контролює роботу комунальних надавачів соціальних послуг, вживає заходів з покращення якості надання соціальних послуг;

2.5.4    забезпечує облік осіб, які звертаються в Управління з питаннями направлення їх в установи та заклади, що надають соціальні послуги, сприяє в оформленні відповідних документів цим особам;

2.5.5    проводить моніторинг та аналіз ефективності проведення в сільській раді соціальної роботи із сім’ями / особами, надання їм соціальних послуг, спрямованих на запобігання потраплянню в складні життєві обставини, та прогнозування їхніх потреб у соціальній підтримці;

2.5.6    сприяє впровадженню нових соціальних послуг, у тому числі платних, відповідно до законодавства;

2.5.7    забезпечує доступність громадян до соціальних послуг, контролює їхню якість і своєчасність надання відповідно до законодавства;

2.5.8    розглядає справи стосовно підтримки сімей (осіб), які перебувають у складних життєвих обставинах, у тому числі щодо супроводу таких сімей (осіб), прийняття відповідних рішень, моніторингу якості соціального супроводу;

2.5.9    у межах компетенції організовує роботу, пов’язану з наданням благодійної (гуманітарної) допомоги соціально незахищеним громадянам і сім’ям, які перебувають у складних життєвих обставинах;

2.5.10 сприяє влаштуванню (за потреби) до будинків-інтернатів (пансіонатів) осіб похилого віку, осіб з інвалідністю та дітей з інвалідністю;

2.5.11 організовує роботу з питань опіки та піклування над повнолітніми недієздатними особами та особами, цивільна дієздатність яких обмежена;

2.5.12 прийом заяв та документів для видання дозволу опікуну: на вчинення правочинів щодо: відмови від майнових прав підопічного; видання письмових зобов’язань від імені підопічного; укладання договорів, які підлягають нотаріальному посвідченню та (або) державній реєстрації, в тому числі поділу або обміну житлового будинку, квартири; укладання договорів щодо іншого цінного майна; на управління нерухомим майном або майном, яке потребує постійного управління, власником якого є підопічна недієздатна особа; на передачу нерухомого майна або майна, яке потребує постійного управління, власником якого є підопічна недієздатна особа, за договором в управління іншій особі;

2.5.13 прийом заяв та документів для видання піклувальником дозволу на надання згоди підопічній повнолітній особі, дієздатність якої обмежена, на вчинення правочинів щодо: відмови від майнових прав підопічного; видання письмових зобов’язань від імені підопічного; укладання договорів, які підлягають нотаріальному посвідченню та (або) державній реєстрації, в тому числі поділу або обміну житлового будинку, квартири; укладання договорів щодо іншого цінного майна;

2.5.14 сприяє благодійним, релігійним волонтерським громадським об’єднанням, установам та організаціям недержавної форми власності, окремим громадянам в наданні соціальної допомоги та соціальних послуг особам з інвалідністю, ветеранам війни та праці, особам похилого віку, а також іншим соціально незахищеним громадянам та сім’ям, які перебувають у складних життєвих обставинах.

2.6       У сфері соціальної інтеграції осіб з інвалідністю:

2.6.1    проводить прийом документів для визначення права осіб з інвалідністю та дітей з інвалідністю на безоплатне та пільгове забезпечення автомобілями;

2.6.2    проводить прийом документів для виплати грошових компенсацій на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобілів та на транспортне обслуговування, вартості за самостійно придбані технічні та інші засоби реабілітації, інших грошових компенсацій, передбачених законодавством;

2.6.3    інформує осіб з інвалідністю щодо можливостей проходження ними професійної реабілітації в реабілітаційних установах, а також про послуги державної служби зайнятості з метою вибору ними виду професійної діяльності та визначення виду професійного навчання шляхом професійної підготовки, перепідготовки або підвищення кваліфікації;

2.7       У напрямах поліпшення становища сімей, запобігання домашньому насильству і насильству за ознакою статі, забезпечення тендерної рівності, протидії торгівлі людьми:

2.7.1    забезпечує виконання заходів щодо забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків, запобігання домашньому насильству і насильству за ознакою статі;

2.7.2    забезпечує надання на території сільської ради соціальних послуг (у тому числі шляхом соціального замовлення) у сфері запобігання та протидії домашньому насильству і насильству за ознакою статі;

2.7.3    проводить прийом і розгляд заяв та повідомлень про вчинення домашнього насильства і насильства за ознакою статі, забезпечує застосування заходів для його припинення та надання допомоги постраждалим особам;

2.7.4    інформує постраждалих осіб про права, заходи та соціальні послуги, якими вони можуть скористатися.

2.8       Інформує населення з питань, що належать до його компетенції, роз’яснює громадянам положення нормативно-правових актів з питань, що належать до його компетенції, у тому числі через засоби масової інформації:

2.8.1    здійснює консультування мешканців сільської ради з питань застосування законодавства щодо соціальної підтримки населення, надання соціальних послуг, захисту соціальних прав, інших питань віднесених до його відання;

2.8.2    проводить інформаційно-просвітницьку роботу серед населення спрямовану на підвищення обізнаності з питань прав та гарантій у сфері соціального захисту;

2.8.3    інформує населення про перелік соціальних послуг, їхній зміст і порядок їх надання у формі, доступній для сприйняття особами з будь-яким видом порушення здоров’я;

2.8.4. забезпечує збирання, накопичення, реєстрацію та зберігання в електронному кабінеті інформаційно-комунікаційної системи Єдиному державному реєстрі ветеранів війни, інформації про ветеранів війни, осіб, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, постраждалих учасників Революції Гідності, членів сімей таких осіб та членів сімей загиблих (померлих) ветеранів війни, членів сімей загиблих (померлих) Захисників і Захисниць України.

2.9. У сфері реалізації державної ветеранської політики, зокрема, щодо соціального захисту ветеранів війни, членів їх сімей, членів сімей загиблих (померлих) ветеранів війни, членів сімей загиблих (померлих) Захисників і Захисниць України, інвалідів війни та мобілізованих осіб, а також забезпечення права і свободи зазначених осіб під час переходу від військової служби до цивільного життя:

2.9.1. здійснення збору, аналізу та формування і ведення реєстру ветеранів війни, членів сімей загиблих (померлих), зниклих безвісти, інвалідів війни та мобілізованих осіб на території громади.

2.9.2. надання консультацій та допомога в оформленні пакету документів для забезпечення психологічної реабілітації, соціальної та професійної адаптації, зайнятості, підвищення конкурентоспроможності на ринку праці, санаторно курортним лікуванням, житлом, засобами реабілітації, протезуванням.

2.9.3. проведення обстеження матеріально-побутових умов проживання ветеранів війни, членів сімей загиблих (померлих), членів родини зниклих безвісти та інвалідів війни, що потребують вирішення соціально-побутових питань та складання акту.

2.9.4. визначення потреб ветеранів війни, членів сімей загиблих (померлих), зниклих безвісти, інвалідів війни та мобілізованих осіб, внесення пропозицій щодо задоволення таких потреб Пристоличною сільською радою відповідно чинного законодавства.

2.9.5. організація надання соціальних послуг і проведення соціальної роботи в громаді шляхом надання пропозицій, визначених на основі потреб ветеранів війни, членів сімей загиблих (померлих), зниклих безвісти, інвалідів війни та мобілізованих осіб.

2.9.6. підготовка інформаційних та аналітичних матеріалів, статистичної, адміністративної, оперативної звітності щодо реалізації ветеранської політики.

2.9.7. ведення переліку суб’єктів підприємницької діяльності, зареєстрованих ветеранами та членами сімей загиблих (померлих) ветеранів війни, які здійснюють господарську діяльність та території громади.

2.9.8. здійснення збору інформації щодо кількості та стану місць поховання осіб, які загинули (померли) внаслідок безпосередньої участі в бойових діях під час захисту Батьківщини.

2.9.9. проведення моніторингу, надання консультацій та допомога в оформленні пакету документів з питань реалізації бюджетних програм всіх рівнів, що стосуються державної ветеранської політики.

2.9.10. взаємодія з територіальними центрами комплектування та соціальної підтримки в частині переходу ветеранів від військової служби до цивільного життя.

2.9.11. розроблення та розповсюдження інформаційно-роз’яснювальних матеріалів щодо ветеранської політики. Підготовка інформаційних матеріалів на сайт сільської ради щодо ветеранської політики.

2.9.12. взаємодія із громадськими та іншими організаціями, волонтерами та благодійниками у питаннях реалізації ветеранської політики.

2.9.13. наповнення даних щодо послуг для ветеранів в громаді в онлайн системі інформаційних сервісів «е-Ветеран».

2.9.14. організація та введення інформації до електронного кабінету інформаційно-комунікаційної системи Єдиного державного реєстру ветеранів війни за напрямом надання/позбавлення статусу учасника бойових дій, особи з інвалідністю внаслідок війни, осіб, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, постраждалих учасників Революції Гідності, членів сімей таких осіб та членів сімей загиблих (померлих) ветеранів війни, членів сімей загиблих (померлих) Захисників і Захисниць України.

2.9.15. формування справ відповідно постанов КМУ №№ 719, 280 та 214 щодо виплати грошової компенсації для придбання житла ветеранами та членами їхніх сімей та подання звітності.

2.9.16. допомога в отриманні документів, необхідних для формування справ, які стосуються соціальних допомог, компенсацій та інших соціальних гарантій по ветеранській політиці.

2.9.17. забезпечує  розміщення інформації про права, перелік послуг, пільг та соціальних гарантій для ветеранів та членів сімей ветеранів, перелік документів, необхідних для їх отримання, порядок та спосіб подання необхідних документів, інформації про умови чи підстави їх отримання, розмір пільг, можливі способи отримання відповіді (результату), акти законодавства, що регулюють питання реалізації прав, отримання послуг, пільг і соціальних гарантій ветеранами та членами сімей ветеранів.

2.9.18. виконання інших передбачених законодавством повноважень в сфері реалізації ветеранської політики

2.9.19. формування та актуалізація відомостей щодо обліку осіб з інвалідністю на території громади.

3. Права Управління

3.1.      Управління має право:

1)        одержувати в установленому законодавством порядку від інших виконавчих органів селищної ради, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності та їх посадових осіб інформацію, документи і матеріали з питань, що належать до компетенції Управління;

2)        залучати фахівців інших виконавчих органів сільської ради, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівництвом), об’єднань громадян (за згодою) до розгляду питань, що належать до компетенції Управління;

3)        вносити в установленому порядку пропозиції щодо удосконалення роботи сільської ради та її виконавчих органів;

4)        користуватися в установленому порядку інформаційними базами органів виконавчої влади, системами зв’язку і комунікацій, мережами спеціального зв’язку та іншими технічними засобами;

5)        скликати в установленому порядку наради, проводити семінари та конференції з питань, що належать до компетенції Управління;

6) брати участь на умовах самопредставництва у судах усіх юрисдикцій і всіх інстанцій у справах, що стосуються Управління, з правом підпису необхідних для цього документів, в особі начальника Управління, начальників відділів Управління або іншої уповноваженої посадової особи.

3.2.      Управління в установленому законодавством порядку та у межах своїх повноважень взаємодіє з іншими виконавчими органами сільської ради, посадовими особами сільської ради, територіальними органами міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, а також підприємствами, установами та організаціями з метою створення умов для провадження послідовної та узгодженої діяльності щодо строків, періодичності одержання і передачі інформації, необхідної для належного виконання покладених на нього завдань та здійснення запланованих заходів.

4. Керівництво Управління

4.1.      Управління очолює начальник.

4.2.      Начальник Управління призначається на посаду та звільняється з посади сільським головою.

Призначення на посаду начальника Управління відбувається на конкурсній основі чи за іншою процедурою, передбаченою законодавством України.

Проведення конкурсу на посаду начальника Управління здійснюється в порядку, визначеному законодавством України про службу в органах місцевого самоврядування.

4.3.      Начальник Управління:

1)        здійснює керівництво Управлінням, несе персональну відповідальність за організацію та результати його діяльності, сприяє створенню належних умов праці в Управлінні;

2)        подає на затвердження сільській раді проект змін до цього Положення (за необхідності);

3)        планує роботу Управління, вносить пропозиції щодо формування планів роботи відповідної селищної ради та її виконавчого комітету;

4)        вживає заходів до удосконалення організації та підвищення ефективності роботи Управління;

5)        звітує перед сільським головою про виконання покладених на Управління завдань та затверджених планів роботи;

6)        може брати участь у пленарних засіданнях сільської ради, засіданнях виконавчого комітету;

7)        представляє інтереси Управління у відносинах з іншими виконавчими органами селищної ради, міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади, органами виконавчої влади та місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями;

8)        видає у межах своїх повноважень накази, організовує здійснення контролю за їх виконанням.

9)        організовує роботу з підвищення рівня професійної компетентності працівників Управління;

10)       проводить особистий прийом громадян з питань, що належать до повноважень Управління;

11)       забезпечує дотримання працівниками Управління правил внутрішнього трудового розпорядку та виконавської дисципліни;

12)       організовує роботу з прийому громадян в Управлінні таким чином, щоб заявник витрачав якомога менше часу на ознайомлення з інформацією, заповнення заяви, очікування тощо та за потреби міг звернутися із запитанням до спеціаліста;

13) бере участь на умовах самопредставництва у судах усіх юрисдикцій і всіх інстанцій у справах, що стосуються Управління, з правом підпису необхідних для цього документів.

14)       здійснює інші повноваження, визначені законом.

4.4. Працівники Управління, що є посадовими особами органу місцевого самоврядування призначаються на посаду і звільняються з посади сільським головою, в порядку визначеному чинним законодавством України.

4.5. На період відсутності начальника Управління (відпустка, відрядження, хвороба, тощо) його обов’язки виконує посадова особа, визначена головою сільської ради.

4.6.      Накази начальника Управління, що суперечать Конституції та законам України, актам Президента України, Кабінету Міністрів України, рішенням сільської ради та виконавчого комітету сільської ради, розпорядженням сільського голови, можуть бути скасовані сільським головою.

 

5. Фінансово-господарська діяльність Управління

5.1.      Управління утримується за рахунок коштів бюджету Пристоличної сільської ради, виділених на його утримання.

5.2.      Гранична чисельність, фонд оплати праці працівників Управління визначається в межах відповідних бюджетних призначень у встановленому законодавством порядку.

5.3. Преміювання та установлення надбавок працівникам Управління здійснюється відповідно до рішень Пристоличної сільської ради.

5.4.      Ліквідація та реорганізація Управління здійснюється за рішенням сільської ради у порядку, визначеному законодавством України.

 

6.        Заключні положення

6.1.      Зміни та доповнення до цього Положення вносяться в порядку, встановленому чинним законодавством України.

6.2.      Виконання завдань та повноважень у сфері соціальної політики та соціального захисту населення, здійснюється Управлінням в межах повноважень органів місцевого самоврядування в порядку передбаченому діючим законодавством.

6.3 Покладення на Управління обов’язків, не передбачених цим Положенням, і таких, що не стосуються питань фахової діяльності Управління, не допускається.

6.4.      Зміни та доповнення до цього Положення вносяться Пристоличною сільською радою.

 

 

 

Сільський голова                                                 Микола КАСЬКІВ

 

 

 

 

 

 

 

 


« повернутися до всіх документів

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь