ПРИСТОЛИЧНА СІЛЬСЬКА РАДА
Бориспільський район

ПОВІДОМЛЕННЯ про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕРМІНАЛ 2016», код ЄДРПОУ 41017733

Дата: 20.07.2022 13:12
Кількість переглядів: 376

(дата офіційного опублікування в Єдиному
реєстрі з оцінки впливу на довкілля
(автоматично генерується програмними

засобами ведення Єдиного реєстру

з оцінки впливу на довкілля,
не зазначається суб’єктом господарювання)

20227139707

(реєстраційний номер справи про оцінку
впливу на довкілля планованої діяльності
(автоматично генерується програмними
засобами ведення Єдиного реєстру

з оцінки впливу на довкілля,
для паперової версії зазначається
суб’єктом господарювання)

ПОВІДОМЛЕННЯ

про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕРМІНАЛ 2016»,
_____________________________ код ЄДРПОУ 41017733_____________________________

(повне найменування юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи -
підприємця, ідентифікаційний код або у разі відсутності ідентифікаційного коду зазначаються паспортні дані
(серія, номер паспорта, ким і коли виданий) фізичної особи - підприємця)

інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля

  1. Інформація про суб'єкта господарювання

03150, м. Київ, вулиця Антоновича, буд. 50, контактна особа: Красовська Л.А, тел.

(044)-206-13-17, e-mail: adc@adc.kiev.ua____________________________________________

(місцезнаходження юридичної особи або місце провадження діяльності фізичної особи - підприємця (поштовий
індекс, адреса), контактний номер телефону)

  1. Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи.

Планована діяльність, її характеристика.

Об’єктом планованої діяльності є будівництво торговельно-розважального комплексу з магазинами продовольчих і непродовольчих товарів та адміністративними будівлями за проєктом «Нове будівництво торговельно-розважального комплексу з магазинами продовольчих і непродовольчих товарів та адміністративними будівлями для обслуговування населення по вул. Бориспільська, 2-А в с. Чубинське Пристоличної сільської ради, Бориспільського району Київської області».

Технічна альтернатива 1.

Проєктом передбачено будівництво торговельно-розважального комплексу з магазинами продовольчих і непродовольчих товарів та адміністративними будівлями загальною площею 14785 кв.м, торговою площею (з кафе) 5803 кв.м, в межах населеного пункту без підключення до центрального водопостачання та влаштування двох водозабірних свердловин для забезпечення господарсько-питного, виробничого та протипожежного водопостачання. Торговельно- розважальний комплекс вміщається своїми параметрами в існуючу вулично-дорожню мережу, яка визначена чинним генеральним планом с. Чубинське, та має зручний зв'язок з адміністративним центром села і територією м. Києва (по автомобільній дорозі Київ-Харків). Теплопостачання торговельно-розважального комплексу забезпечується вбудованою у прибудову виробничого призначення водогрійною, опалювальною котельнею на твердому паливі.

Технічна альтернатива 2. Будівництво торговельно-розважального комплексу за технічними параметрами аналогічно альтернативі 1, з власною водогрійною, опалювальною, газовою котельнею.

  1. Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи.

Місце провадження планованої діяльності: Територіальна альтернатива 1.

Будівництво торговельно-розважального комплексу (ТРК) з магазинами продовольчих і непродовольчих товарів та адміністративними будівлями передбачається на земельній ділянці загальною площею 3,9962 га, яка розташована в східній частині с. Чубинське, по вул. Бориспільська, 2-А в с. Чубинське Пристоличної сільської ради, Бориспільського району Київської області, складається з п’яти окремих ділянок:

1 .Кадастровий номер - 3220880900:09:001:0083. Площа земельної ділянки - 0,1512 га

Цільове призначення: 03.15. Для будівництва та обслуговування інших будівель громадської забудови для будівництва офісно-торговельних приміщень.

2.Кадастровий номер - 3220880900:09:001:0115. Площа земельної ділянки - 1,4875 га

Цільове призначення:       12.04 Для розміщення та експлуатації будівель і споруд

автомобільного транспорту та дорожнього господарства

3 .Кадастровий номер - 3220880900:09:001:0113. Площа земельної ділянки - 1,5783 га

Цільове призначення: 03.15 Для будівництва та обслуговування інших будівель громадської забудови

  1. Кадастровий номер - 3220880905:06:010:0001. Площа земельної ділянки - 0,3000 га
  2. Кадастровий номер - 3220880905:06:010:0008. Площа земельної ділянки - 0,4792 га

Цільове призначення: 03.07 Для будівництва та обслуговування будівель торгівлі

Цільове призначення: 03.07. Для будівництва та обслуговування будівель торгівлі для будівництва та обслуговування торговельно-офісного та розважального комплексу.

Земельні ділянки з кадастровими номерами 3220880900:09:001:0115, 3220880900:09:001:0113, 3220880905:06:010:0001, 3220880900:09:001:083 знаходяться в оренді на 10 років ТОВ «Термінал 2016» згідно з договорами оренди.

На земельну ділянку з кадастровим номером 3220880905:06:010:0008 встановлено сервітут згідно з договором на 10 років.

Ділянка проєктування складається із двох окремих площадок, розділених пішохідною дорогою. На одній із них розташовується закрита трансформаторна підстанція ТП 10/0,4 кВт, на іншій, основній ділянці, - ТРК

Основна земельна ділянка межує:

з півночі - з перспективною пішохідною дорогою завширшки 4,0м;

з півдня - з автотрасою Київ-Харків;

зі сходу - землі сільської ради, вільні від забудови (городи);

із заходу - територія лісопарку (заказник).

Ділянка в цілому відповідає містобудівним вимогам, забезпечує дотримання санітарних, пожежних, екологічних вимог та знаходиться за межами: санітарних зон промислових підприємств, очисних споруд тощо. До історико-культурних зон, також не відноситься.

Місце провадження планованої діяльності: Територіальна альтернатива 2.

Не розглядається. Територіальна альтернатива 1 є найбільш ефективною з точки зору розташування транспортної інфраструктури та житлової забудови. Також замовником отриманні всі необхідні документи на використання даної земельної ділянки за територіальною альтернативою 1.

  1. Соціально-економічний вплив планованої діяльності

Вплив на соціальне середовище носить позитивний аспект. Соціально-економічний вплив планованої діяльності полягає у створенні нових робочих місць для населення під час будівництва та відкриття торговельно-розважального комплексу з магазинами продовольчих і непродовольчих товарів та адміністративними будівлями. Покращення умов сервісного обслуговування і задоволення попиту населення с. Чубинське, с. Щасливе, Київської області в продовольчих і непродовольчих товарах та розвагах, покращення соціально-побутових умов населення. Крім того, створення додаткових робочих місць, що спричинить додаткове надходження податків до місцевого та державного бюджету та більш раціональне використання земельної ділянки.

  1. Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності

(потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо)

ТРК запроектовано, як комплекс: будівель головного функціонального призначення; допоміжних будівель та інженерних споруд для обслуговування.

Будівництво комплексу передбачено в дві черги.

До складу першої черги входить:

  • Закрита трансформаторна підстанція ТП 10/0,4 кВт.

До складу другої черги входять:

  • будівля торговельно-розважального комплексу;
  • пішохідна галерея, покрита наметом;
  • автостоянка відкрита загальною місткістю 358 машино-місць;
  • автостоянка відкрита на 32 машино-місця для осіб з обмеженими фізичними можливостями (в т.ч. 2 машино-місця для працівників комплексу);
  • літня площадка кафетерію;
  • відкритий дитячий майданчик для дітей віком від 5-15 років;
  • очисні споруди дощової каналізації №1 (підземні);
  • очисні споруди дощової каналізації №2 (підземні)
  • очисні споруди дощової каналізації №3 (підземні);
  • пожежний резервуар (підземний);
  • насосна станція артезіанських свердловин з зоною санітарної охорони;
  • каналізаційна насосна станція;
  • насосна станція протипожежного водопроводу (підземна);
  • господарчий двір під навісом;
  • склад продовольчих товарів;
  • будівля господарського призначення (прес макулатури, склад садового інвентарю, електрощитова);
  • майданчик для відпочинку персоналу ТРК;
  • майданчик для сміттевих контейнерів.

Прямокутна за планом будівля з розмірами в осях 150,0м х 72,0м - основна будівля комплексу, розташовуеться посередині виділеної ділянки з урахування нормативних відступів від меж та інженерних споруд, які знаходяться на даній території. З боку головного входу будівлі запроектовано автостоянку для відвідувачів на 388 машино-місць, в т.ч. 30 машино-місць для осіб з обмеженими фізичними можливостями . Позаду основної будівлі запроектовано господарчий двір з допоміжними і інженерними спорудами такими, як: склад продовольчих товарів; майданчик для відпочинку персоналу ТРК; будівля господарського призначення (прес макулатури, склад садового інвентарю, електрощитова; пож. резервуар; насосна станція артезіанських свердловин) та автостоянка на 2 машино-місця для працівників комплексу з обмеженими фізичними можливостями. Господарчий двір повністю покривається навісом с висотою, достатньою для безперешкодного проїзду спец. техніки, що забезпечуе комфортні умови праці вантажників і операторів прийому товарів. За межами господарчого двору розміщуеться зелена зона, на якій розміщуються артезіанські свердловини з охоронною зоною.

Передбачаеться озеленення та благоустрій ділянки планованої діяльності.

Заїзди на територію ТРК запроектовано розосереджено. Проектом передбачено один заїзд для відвідувачів з шосе Київ-Харків на відстані не менше 200 м від зупинки громадського транспорту, один виїзд для відвідувачів з території комплексу на відстані не менше 35 м від зупинки громадського транспорту, один аварійний виїзд транспорту відвідувачів і заїзд-виїзд для вантажного транспорту у господарчий двір з вул. Бориспільської.

Водопостачання. Для забезпечення господарсько-питного, виробничого та протипожежного водопостачання ТРК передбачено будівництво двох артезіанських свердловин (одна робоча та одна резервна). В процесі вивчення геолого-гідрологічних матеріалів по території с. Чубинське та прилеглій території було встановлено, що найбільш перспективними для господарсько-питного водопостачання торговельно-розважального комплексу рекомендуемо використовувати водоносний комплекс у відкладах іваницької світи середньої і верхньої юри та загорівської, журавинської, бурімської світ нижньої і верхньої крейди.

Для підтримання необхідного тиску в мережі господарсько-питного водопроводу передбачено насосну станцію другого підйому з системою підготовки води, розташовану в будівлі насосної артезіанської свердловини.

Гаряче водопостачання будівлі централізоване. Приготування гарячої води передбачено в ІТП.

Для забезпечення потреб зовнішнього та внутрішнього пожежогасіння ТЦ передбачені два резервуари протипожежного запасу води, насосна станція та внутрішньо-майданчикова кільцева протипожежна мережа. Відновлення протипожежного запасу води передбачено від артезіанських свердловин.

Для поливу території передбачено внутрішньо майданчиковий поливальний водопровід. Джерелом поливального водопроводу є артезіанські свердловини, які задіяні для потреб будівництва.

Каналізація. Відвід побутових стоків від закладу окремими випусками господарчо-питної і виробничої каналізації передбачається до внутрішньо-майданчикових мереж каналізації з подальшим відводом до каналізаційної насосної станції. Далі каналізаційні стоки в напірному режимі подаються в існуючі каналізаційні мережі с. Чубинське.

Відведення дощових і талих стоків з покрівлі будівлі передбачається через запроєктовану внутрішню систему водостоків, а відведення атмосферних вод з зони паркування автомобілів та вантажно-розвантажувальної зони передбачається закритою дощовою каналізацією, яку пропонується влаштувати вздовж будівлі торговельного центру з відведенням в проєктовану дощову каналізацію з попереднім очищенням на локальних очисних спорудах.

Електропостачання торговельного центру передбачається від                             запроєктованої

трансформаторної підстанції.

Вентиляція - припливно-витяжна з рециркуляцією та рекуперацією повітря. Підігрів повітря - електричний одноступеневий з плавним регулюванням потужності.

Для торгового залу прийнято влаштування вентиляції об’єднаної з повітряним опаленням в холодний період року та кондиціюванням у теплий період року. В приміщеннях технології передбачені окремі витяжні системи та припливна прямоточна система.

Припливно-витяжні установки, торгової марки «FRAPOL», з роторним рекуператором, обладнані утепленою засувкою забору зовнішнього повітря, фільтром, охолоджувачем та нагрівачем зовнішнього повітря, гнучкими вставками. Підігрів повітря відбувається за допомогою водяного калорифера.

Кондиціювання повітря передбачається від холодильних машин, які обладнані тепловими насосами для підігріву повітря в перехідний період року. Тепловий насос підтримує необхідні параметри теплоносія при температурі від +8 до -5 С.

Холодильні машини розташовані на покрівлі.

Припливно-витяжні установки розташовані у венткамерах.

  1. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами:

щодо технічної альтернативи 1:

Екологічні та інші обмеження планованої діяльності встановлюються згідно з діючим законодавством України:

Атмосферне повітря - не допускати перевищення гранично-допустимих концентрацій (ГДК) та орієнтовно безпечні рівні впливу (ОБРВ) забруднюючих речовин в атмосферне повітря населених місць діючих на території України.

Дотримання встановлених санітарних розривів відповідно до ДСП 173-96 «Державні санітарні правила планування та забудови населених пунктів», затверджених Наказом Міністерства охорони здоров’я України від 19.06.1996 №173.

Водне середовище - дотримання правил приймання стічних вод абонентів у систему каналізації. Водовідвід з території забудови передбачено виконати закритою системою з підключенням в систему поглинаючих колодязів з попереднім очищенням на локальних очисних спорудах. Встановлення зони санітарної охорони (ЗСО) артезіанських свердловин для збереження якості води і запобіганню її забруднення

Шум та вібрація від технологічного обладнання - не перевищувати допустимих рівнів звуку згідно до «Державних санітарних правил планування та забудови населених пунктів», затверджених Наказом Міністерства охорони здоров’я України від 19.06.1996 №173.

Відходи - збирання, зберігання та передача на утилізацію чи переробку відбувається згідно із Законом України «Про відходи».

щодо технічної альтернативи 2: аналогічно до технічної альтернативи 1

щодо територіальної альтернативи 1:

Дотримання містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки.

Розмір санітарно-захисної зони

Протипожежні розриви між будівлями та спорудами,

Дотримання меж землевідведення, вплив на межі сельбищної зони, стаціонарних джерел викидів.

щодо територіальної альтернативи 2. не розглядається.

  1. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами:

щодо технічної альтернативи 1 - топографо-геодезичні, інженерно-геологічні, гідрологічні, екологічні, археологічні та інші вишукування виконуватимуться у необхідному обсязі, згідно з чинним законодавством, з метою забезпечення раціонального використання природних ресурсів, а також забезпечення виконання охоронних, відновлювальних, захисних та компенсаційних заходів.

Інженерна підготовка включає планування майданчиків та влаштування під'їзних доріг і шляхів до об'єкту будівництва. Проєктні рішення в період будівництва та експлуатації будуть забезпечувати раціональне використання ґрунту та водних ресурсів, а також будуть передбачені захисні та компенсаційні заходи

щодо технічної альтернативи 2: аналогічно технічній альтернативі 1

щодо територіальної альтернативи 1: Рослинний шар ґрунту перед початком будівельних робіт знімається для збереження на місцях, після закінчення будівельних робіт повертається та використовується для благоустрою території. Передбачено мощення пішохідних доріжок та ділянок, які не підпадають під влаштування озеленення - що також захищає територію.

щодо територіальної альтернативи 2. не розглядається

  1. Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля.

щодо технічної альтернативи 1

  • клімат і мікроклімат - вплив відсутній.
  • геологічне середовище; Потенційний вплив планованої діяльності на геологічне середовище не передбачається. Проєктом передбачається інженерний захист території, відведення поверхневих вод з території закритою системою з попереднім очищенням на ЛОС, озеленення території.
  • повітряне середовище: - тимчасове збільшення концентрації забруднюючих речовин під час роботи будівельної техніки. Під час експлуатації - від технологічного обладнання торговельно- розважального комплексу (функціонування паливоспалюючого обладнання, витяжних вентиляцій приміщень закладів громадського харчування, функціонування автостоянок тощо). Завдяки прийнятим технічним рішенням щодо зменшення негативного впливу - вплив незначний. Концентрація шкідливих речовин в атмосферному повітрі не перевищує нормативів ГДК. Джерелом шуму та вібрації є технологічного обладнання та систем теплопостачання опалювального пункту.
  • водне середовище: Для запобігання впливу на поверхневі і підземні води виконане: тверде асфальтобетонне покриття території та закрита система зливозбору з відведенням на запроєктовані очисні споруди. Вплив незначний
  • ґрунти: Потенційний вплив планованої діяльності на ґрунти передбачає порушення верхнього шару ґрунту в процесі проведення будівельних робіт. Вплив під час функціонування комплексу незначний. Передбачене тверде асфальтобетонне покриття території.
  • рослинний і тваринний світ - вплив в межах нормативних вимог.
  • природно-заповідний фонд - на заході території планованої діяльності розташований Ландшафтний заказник загальнодержавного значення «Хутір Чубинського» Об’єкт займає площу в 10 га та розташовується побіля села Нова Олександрівка Бориспільського району. Був створений Указом Президента України від 10.02.1994р №750/94. Землекористувачем є Новоолександрівська сільська рада;
  • відходи - утворені відходи будуть вивозитися згідно з договорами із спеціалізованими підприємствами;

- навколишнє техногенне середовище - планована діяльність не матиме негативного впливу на об'єкти архітектурної, археологічної та культурної спадщини.

щодо технічної альтернативи 2: аналогічно технічній альтернативі 1

щодо територіальної альтернативи 1: Прийняті санітарно-гігієнічні, протипожежні, містобудівельні й територіальні обмеження згідно з діючими нормативними документами.

щодо територіальної альтернативи 2. не розглядається.

  1. Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля»)

Належить до другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля, згідно зі ст. 3 ч.3 п.10 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» - інфраструктурні проєкти: будівництво житлових кварталів (комплексів багатоквартирних житлових будинків) та торговельних чи розважальних комплексів поза межами населених пунктів на площі 1,5 гектара і більше або в межах населених пунктів, якщо не передбачено їх підключення до централізованого водопостачання та/або водовідведення; будівництво кінотеатрів з більш як 6 екранами; будівництво (облаштування) автостоянок на площі не менш як 1 гектар і більш як на 100 паркомісць.

  1. Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав, довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених держав)

Підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля немає

  1. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.

Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з ОВД, буде виконаний згідно з п.2 ст. 6 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» 2059-VIII від 23 травня 2017 року.

  1. Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості

Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і, отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України «Про оцінку впливу на довкілля». Оцінка впливу на довкілля - це процедура, що передбачає:

  • підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля;
  • проведення громадського обговорення планованої діяльності;
  • аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного впливу, іншої інформації;
  • надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту;
  • врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення.

У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження.

Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності.

Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля.

На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення.

  1. Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля

Протягом 20 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.

Надаючи такі зауваження і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень і пропозицій.

У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту господарювання (протягом трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання під час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до звіту з оцінки впливу на довкілля.

  1. Рішення про провадження планованої діяльності

Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде: Дозвіл на виконання будівельних робіт

(вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”) що видається

______________ Державною інспекцією архітектури та містобудування (ДІАМ)________________
(орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення)

  1. Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, необхідно надсилати до

Міністерство енергетики та захисту довкілля України, вул. Митрополита Василя Липківського, 35, Київ, 03035, Відділ оцінки впливу на довкілля : OVD@mepr.gov.ua, (044) 206-31­40, (044), (044) 206-31-50.________________________________________________________________________________

(найменування уповноваженого органу, поштова адреса, електронна адреса, номер телефону та контактна особа)


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь