ПРИСТОЛИЧНА СІЛЬСЬКА РАДА
Бориспільський район

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

Дата: 19.10.2023 08:38
Кількість переглядів: 321

(відповідно постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

 

Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань: Пристолична сільська рада; 08325, Київська область, Бориспільський район, с. Щасливе, вул. Фестивальна, 39; код ЄДРПОУ 04527520

 

Назва предмету закупівлі: «Планшети в комплекті з картою пам’яті, чохлом та захисним склом  (основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (30213200-7 - Планшетні комп’ютери))», ідентифікатор закупівлі: UA-2023-10-18-011179-a.

Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:  Україна, 08325, Київська область , с. Щасливе, вул. Фестивальна, 39

 

Процедура закупівлі:  відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178, уповноважена особа закупівлю за предметом: «Планшети в комплекті з картою пам’яті, чохлом та захисним склом  (основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (30213200-7 - Планшетні комп’ютери))» вирішила здійснити шляхом проведення відкритих торгів з особливостями.

 

Нормативно-правове регулювання. Закупівля проводиться відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922- VIII (із змінами та доповненнями (у редакції що введена в дію 19.04.2020, підстава – 114-IX) (далі по тексту - Закон), Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 зі змінами та доповненнями (далі по тексту – Особливості) та відповідних нормативно-правових актів чинного законодавства України.

 

Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

 

Найменування

Од. виміру

Кількість

1

Планшет Lenovo Tab P11 (2nd Gen) 6/128 LTE Storm Grey (ZABG0019UA)*  в комплекті з картою пам'яті Transcend 256GB microSDXC class 10*, чохлом BeCover* та захисним склом BeCover* або еквівалент

комплект

3

 

Назва характеристик

Основні параметри

Діагональ екрану

11.5"

Тип матриці

IPS (PLS)

Роздільна здатність

1200 х 2000

Процесор

MediaTek Helio G99

Кількість ядер процесора

8

Частота процесора

2.2 ГГц

Вбудована пам'ять

128 ГБ

Максимальний об'єм карт пам'яті

1 ТБ

Об'єм оперативної пам'яті

6 ГБ

Підтримка карт пам'яті

microSD

Основна камера

13 Мп

Фронтальна камера

8 Мп

Операційна система

Android 12

Бездротові можливості

Wi-Fi, 4G, Bluetooth

Тип SIM-карт

nanoSIM

Навігаційна система  

GPS, A-GPS

Інтерфейси і підключення

1 x Type C USB

Ємність батареї

7700 mAh

Матеріал корпусу

алюміній

Колір передньої панелі

чорний

Колір задньої панелі  

сірий

Додатково

сканер обличчя, датчик наближення, датчик Холла, гіроскоп, датчик освітленості. В комплекті - Чохол до планшета Lenovo Tab P11, захисне скло Lenovo Tab P11 (2nd Gen), Miсro-SDXC memory card 256GB (з SD адаптером) class 10

 

 

 

Строк (термін) поставки товару: до 15 листопада 2023 року.

Обгрунтування розміру бюджетного призначення: видатки, передбачені кошторисом на 2023 рік по ТПКВКМБ0118240 «Заходи та роботи з територіальної оборони» по КЕКВ 3110 на закупівлю планшетів на суму 49 200,00 грн.

 

Очікувана вартість предмета закупівлі: 49 200,00 грн з ПДВ.

Кількість:  3 комплекти.

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: закупівля проводиться відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922- VIII (із змінами та доповненнями (у редакції що введена в дію 19.04.2020, підстава – 114-IX) (далі по тексту - Закон), Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 зі змінами та доповненнями.

         Статтею 4 Закону визначено, що планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг.

          Закупівлі здійснюються відповідно до принципів, викладених у статті 5 Закону, один із яких – принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності.

          Питання визначення очікуваної вартості предмета закупівлі врегульоване наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, яким затверджена Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (далі – Методика).

     Відповідно до Методики пропонуються наступні етапи при визначенні очікуваної вартості:

1. Метод порівняння ринкових цін.

2. Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг на підставі закупівельних цін попередніх закупівель.

3. Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг, щодо яких проводиться державне регулювання цін і тарифів.

        На етапі формування очікуваної вартості предмета закупівлі замовником було використано загальнодоступну інформацію щодо цін, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах постачальників, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торговельних електронних майданчиках:

 

Фото без описуФото без опису

 

 

 

Фото без опису

 

        Також розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено після проведення попередніх ринкових консультацій з метою аналізу ринку, шляхом отримання інформації, а саме комерційних пропозицій від суб’єктів господарювання, які можуть бути потенційними учасниками закупівлі, а саме:

-комерційна пропозиція ТОВ «Діавестенд Комплексні Рішення» - 47 268,00 грн;

- комерційна пропозиція ТОВ «Кубік Груп» - 42 300,00 грн;

- комерційна пропозиція ТОВ «АСАНАРА» - 46 273,24 грн;

 

         Отже, розрахунок очікуваної вартості відбувся згідно із пунктом 1 розділу III Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами), а саме: методом порівняння ринкових цін.

 

Уповноважена особа відповідальна

за організацію та проведення публічних закупівель                   

Пристоличної сільської ради                                                                                                                             

 

 

                                            Юлія ГОЛЬОСА

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь