ПРИСТОЛИЧНА СІЛЬСЬКА РАДА
Бориспільський район

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

Дата: 19.10.2023 08:38
Кількість переглядів: 372

(відповідно постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

 

Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань: Пристолична сільська рада; 08325, Київська область, Бориспільський район, с. Щасливе, вул. Фестивальна, 39; код ЄДРПОУ 04527520

 

Назва предмету закупівлі: «Планшети в комплекті з картою пам’яті, чохлом та захисним склом  (основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (30213200-7 - Планшетні комп’ютери))», ідентифікатор закупівлі: UA-2023-10-18-011179-a.

Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:  Україна, 08325, Київська область , с. Щасливе, вул. Фестивальна, 39

 

Процедура закупівлі:  відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178, уповноважена особа закупівлю за предметом: «Планшети в комплекті з картою пам’яті, чохлом та захисним склом  (основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (30213200-7 - Планшетні комп’ютери))» вирішила здійснити шляхом проведення відкритих торгів з особливостями.

 

Нормативно-правове регулювання. Закупівля проводиться відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922- VIII (із змінами та доповненнями (у редакції що введена в дію 19.04.2020, підстава – 114-IX) (далі по тексту - Закон), Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 зі змінами та доповненнями (далі по тексту – Особливості) та відповідних нормативно-правових актів чинного законодавства України.

 

Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

 

Найменування

Од. виміру

Кількість

1

Планшет Lenovo Tab P11 (2nd Gen) 6/128 LTE Storm Grey (ZABG0019UA)*  в комплекті з картою пам'яті Transcend 256GB microSDXC class 10*, чохлом BeCover* та захисним склом BeCover* або еквівалент

комплект

3

 

Назва характеристик

Основні параметри

Діагональ екрану

11.5"

Тип матриці

IPS (PLS)

Роздільна здатність

1200 х 2000

Процесор

MediaTek Helio G99

Кількість ядер процесора

8

Частота процесора

2.2 ГГц

Вбудована пам'ять

128 ГБ

Максимальний об'єм карт пам'яті

1 ТБ

Об'єм оперативної пам'яті

6 ГБ

Підтримка карт пам'яті

microSD

Основна камера

13 Мп

Фронтальна камера

8 Мп

Операційна система

Android 12

Бездротові можливості

Wi-Fi, 4G, Bluetooth

Тип SIM-карт

nanoSIM

Навігаційна система  

GPS, A-GPS

Інтерфейси і підключення

1 x Type C USB

Ємність батареї

7700 mAh

Матеріал корпусу

алюміній

Колір передньої панелі

чорний

Колір задньої панелі  

сірий

Додатково

сканер обличчя, датчик наближення, датчик Холла, гіроскоп, датчик освітленості. В комплекті - Чохол до планшета Lenovo Tab P11, захисне скло Lenovo Tab P11 (2nd Gen), Miсro-SDXC memory card 256GB (з SD адаптером) class 10

 

 

 

Строк (термін) поставки товару: до 15 листопада 2023 року.

Обгрунтування розміру бюджетного призначення: видатки, передбачені кошторисом на 2023 рік по ТПКВКМБ0118240 «Заходи та роботи з територіальної оборони» по КЕКВ 3110 на закупівлю планшетів на суму 49 200,00 грн.

 

Очікувана вартість предмета закупівлі: 49 200,00 грн з ПДВ.

Кількість:  3 комплекти.

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: закупівля проводиться відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922- VIII (із змінами та доповненнями (у редакції що введена в дію 19.04.2020, підстава – 114-IX) (далі по тексту - Закон), Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 зі змінами та доповненнями.

         Статтею 4 Закону визначено, що планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг.

          Закупівлі здійснюються відповідно до принципів, викладених у статті 5 Закону, один із яких – принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності.

          Питання визначення очікуваної вартості предмета закупівлі врегульоване наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, яким затверджена Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (далі – Методика).

     Відповідно до Методики пропонуються наступні етапи при визначенні очікуваної вартості:

1. Метод порівняння ринкових цін.

2. Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг на підставі закупівельних цін попередніх закупівель.

3. Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг, щодо яких проводиться державне регулювання цін і тарифів.

        На етапі формування очікуваної вартості предмета закупівлі замовником було використано загальнодоступну інформацію щодо цін, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах постачальників, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торговельних електронних майданчиках:

 

Фото без описуФото без опису

 

 

 

Фото без опису

 

        Також розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено після проведення попередніх ринкових консультацій з метою аналізу ринку, шляхом отримання інформації, а саме комерційних пропозицій від суб’єктів господарювання, які можуть бути потенційними учасниками закупівлі, а саме:

-комерційна пропозиція ТОВ «Діавестенд Комплексні Рішення» - 47 268,00 грн;

- комерційна пропозиція ТОВ «Кубік Груп» - 42 300,00 грн;

- комерційна пропозиція ТОВ «АСАНАРА» - 46 273,24 грн;

 

         Отже, розрахунок очікуваної вартості відбувся згідно із пунктом 1 розділу III Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами), а саме: методом порівняння ринкових цін.

 

Уповноважена особа відповідальна

за організацію та проведення публічних закупівель                   

Пристоличної сільської ради                                                                                                                             

 

 

                                            Юлія ГОЛЬОСА

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь