A A A K K K
для людей із порушенням зору
ПРИСТОЛИЧНА СІЛЬСЬКА РАДА
Бориспільський район

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі_теплова енергія

Дата: 18.01.2024 18:23
Кількість переглядів: 164

«ПОГОДЖУЮ (ЗАТВЕРДЖУЮ)»

Уповноважена особа

Пристолична сільська рада

Юлія ГОЛЬОСА _____________________              

                                      (підпис)

«_____» _______________   2024 р.

 

 

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

 

(відповідно постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

 

Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань: Пристолична сільська рада; 08325, Київська область, Бориспільський район, с. Щасливе, вул. Фестивальна, 39; код ЄДРПОУ 04527520

 

Назва предмету закупівлі: ДК 021:2015-09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (Теплова енергія)

 

Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Київська область, Бориспільський район, с. Дударків, вул. Гоголя, 51 та Гоголя, 62.

 

Процедура закупівлі:  відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178, уповноважена особа договір за ДК 021:2015-09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (Теплова енергія) укласти шляхом здійснення закупівлі без використання електронної системи відповідно до  підпункту 5 пункту 13 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, а саме: «коли роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання у разу відсутності конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником.»

 

Нормативно-правове регулювання.

         Порядок виробництва, транспортування, постачання   і   використання теплової   енергії,   державним   наглядом    (контролем)   у сфері теплопостачання, експлуатації теплоенергетичного обладнання та виконання   робіт  на об'єктах у сфері теплопостачання суб'єктами господарської діяльності незалежно від форми власності чітко встановлений Законом України «Про теплопостачання» та Правилами користування тепловою енергією, затвердженими Кабінету Міністрів України від 03 жовтня 2007 р. №1198, із змінами та доповнення від 24.12.2019.

         Відповідно до ст. 1 ЗУ «Про теплопостачання» постачання теплової енергії – господарська діяльність, пов’язана з наданням теплової енергії (теплоносія) споживачам за допомогою технічних засобів транспортування та розподілом теплової енергії на підставі договору.

          Відповідно до статті 17 Закону України "Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг", статті 6 Закону України "Про державне регулювання у сфері комунальних послуг", Закону України "Про природні монополії" Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг затверджує Порядок (правила) організації та ведення обліку за ліцензованими видами діяльності у сфері теплопостачання на принципах стимулюючого регулювання (Постанова НКРЕКП від 23 березня 2018 року № 361). Дія правил поширюється на суб'єктів природних монополій та суб'єктів господарювання на суміжних ринках, які провадять господарську діяльність з виробництва теплової енергії на теплогенеруючих установках, транспортування теплоенергії магістральними і місцевими (розподільчими) тепловими мережами, постачання теплоенергії та є ліцензіатами НКРЕКП, які формують тарифи на транспортування теплової енергії на принципах стимулюючого регулювання.

Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

            Нормами Закону України «Про житлово-комунальні послуги» від 9 листопада 2017 року № 2189, який введено в дію з 1 травня 2019 року (далі – Закон № 2189), регулюються відносини, що виникають у процесі надання та споживання житлово-комунальних послуг  запроваджено, зокрема нову класифікацію житлово-комунальних послуг, а саме, послугу з постачання теплової енергії та послугу з постачання гарячої води.

              Відповідно до статті 16 Закону № 2189, якою визначено загальні вимоги до надання житлово-комунальних послуг, якість комунальної послуги повинна відповідати вимогам, встановленим Законом, іншими актами законодавства та договором.

              Виконавець комунальної послуги зобов’язаний, зокрема забезпечувати своєчасність надання, безперервність і відповідну якість комунальних послуг згідно із законодавством та умовами договорів про їх надання, у тому числі шляхом створення системи управління якістю відповідно до національних або міжнародних стандартів.

              Захист прав споживачів житлово-комунальних послуг здійснюється уповноваженим центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного нагляду (контролю) за дотриманням законодавства про захист прав споживачів, яким відповідно до Положення про Державну службу України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (далі – Держпродспоживслужба), затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.09.2015 № 667, визначено Держпродспоживслужбу.

 

Строк (термін) поставки товару: з 01.01.2024 до 31.12.2024 року включно.

Обгрунтування розміру бюджетного призначення: видатки, передбачені кошторисом на 2024 рік по КЕКВ 2271 – «Оплата теплопостачання».

 

Очікувана вартість предмета закупівлі: 460 460,00 грн з ПДВ.

Очікуване споживання на 2024 рік: 119,6  Гкал.

 

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України затверджена примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі від 18.02.2020 №275, якою передбачені методи визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: 1) здійснення пошуку, збору та аналіз загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», тощо; 2) отримання комерційних (цінових ) пропозицій від виробників, офіційних представників (дилерів), постачальників; 3) у разі обмеження конкуренції на ринку певних товарів та враховуючи їх специфіку при розрахунку використовуються ціни попередніх закупівель аналогічного товару та/або минулих періодів (з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют). Відповідно до вказаної методики, при визначені очікуваної вартості предмету закупівлі товарів, робіт та послуг використовується один із методів формування очікуваної вартості предмету закупівлі та проведення моніторингу цін для подальшого укладення договорів.               

         Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України, постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання  у сферах енергетики та комунальних послуг від 22 березня 2017 року №308 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності  у сфері теплопостачання», розпорядження голови Київської обласної державної адміністрації від 20 вересня 2019 року №540 «Про видачу та анулювання ліцензій на провадження господарської діяльності з централізованого водопостачання та водовідведення, виробництва, транспортування та постачання теплової енергії в Київській області» надана ліцензія ТОВ «КЕГ-ТЕПЛО»:

-     на провадження господарської діяльності з виробництва теплової енергії;

-     на провадження господарської діяльності з постачання теплової енергії;

- на провадження господарської діяльності з транспортування теплової енергії магістральними  і місцевими (розподільчими)  тепловими мережами.

                Згідно з розпорядженням голови Київської обласної державної адміністрації від 30 листопада 2018 року № 662 «Про затвердження положення про департамент житлово-комунального господарства та енергоефективності Київської обласної державної адміністрації» Департамент житлово-комунального господарства та енергоефективності Київської обласної державної адміністрації забезпечує реалізацію повноважень Київської обласної державної адміністрації щодо ліцензування господарської діяльності з виробництва теплової енергії (крім діяльності з виробництва теплової енергії на теплоелектроцентралях, теплоелектростаціях, атомних електростанціях і когенераційних установках та установках з використанням нетрадиційних або поновлювальних джерел енергії), транспортування її магістральними та місцевими (розподільчими) тепловими мережами, постачання теплової енергії, а також з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення.

                  У листі від Департаменту житлово-комунального господарства та енергоефективності Київської обласної державної адміністрації  на запит №81 від 22 грудня 2021 року щодо надання інформації про наявність інших суб’єктів господарювання, що мають ліцензію на право провадження господарської діяльності з виробництва, транспортування та постачання теплової енергії за місцем провадження господарської діяльності: с. Дударків, Бориспільський район, Київська область (Дударківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Бориспільської районної ради Київської області; ЗДО «Вербиченька», будинок культури, бібліотека, адміністартивна будівля, пожежне депо,  зазначено, що в Департаменті відсутня інформація щодо наявності за зазначеними адресами інших суб’єктів господарювання, що проваджують господарську діяльність з виробництва, постачання та транспортування теплової енергії, окрім ТОВ «КЕГ-ТЕПЛО».

          Отже, отримати теплову енергію у вищезазначених піднаглядних установах неможливо від інших постачальників, ніж ТОВ «КЕГ-ТЕПЛО».

          Постачання теплової енергії здійснюється за регульованими тарифами, які встановлені відповідними нормативно-правовими актами.

           Рішенням Виконавчого комітету Пристоличної сільської ради №288 від 26.10.2023 року «Про розгляд заяви ТОВ «КЕГ-ТЕПЛО» щодо встановлення тарифів на теплову енергію, транспортування та постачання, що виробляється з використанням альтернативних джерел енергії товариствам у с. Дударків» виконавчим комітетом Пристоличної сільської ради був затверджений тариф для ТОВ «КЕГ- ТЕПЛО» на з послуги постачання теплової енергії (для потреб бюджетних установ та організацій Пристоличної об’єднаної територіальної громади) - 3850,00 грн/Гкал з ПДВ.

 

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь