ПРИСТОЛИЧНА СІЛЬСЬКА РАДА
Бориспільський район

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

Дата: 30.01.2024 11:26
Кількість переглядів: 201

«ПОГОДЖУЮ (ЗАТВЕРДЖУЮ)»

Уповноважена особа

Пристолична сільська рада

Юлія ГОЛЬОСА _____________________              

                                      (підпис)

«_____» _______________   2024 р.

 

 

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

 

(відповідно постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

 

Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань: Пристолична сільська рада; 08325, Київська область, Бориспільський район, с. Щасливе, вул. Фестивальна, 39; код ЄДРПОУ 04527520

 

Назва предмету закупівлі: ДК 021:2015-65110000-7 Розподіл води (Послуги з централізованого водопостачання).

 

Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вулиця Свято-Троїцька, будинок № 11-В,  село Велика Олександрівка, індекс 08320, район Бориспільський, область Київська.

 

Процедура закупівлі:  відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178, уповноважена особа договір за ДК 021:2015-65110000-7 Розподіл води (Послуги з централізованого водопостачання) укласти шляхом здійснення закупівлі без використання електронної системи відповідно до абзацу 4  підпункту 5 пункту 13 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, а саме: «коли роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання у разу відсутності конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником.»

 

Нормативно-правове регулювання.

         Відносини між постачальниками та споживачами послуг з централізованого водовідведення регулюються наступними документами:

· Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII;

· Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості).

· Наказ Мінекономіки від 15.04.2020 № 708 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» .

· Законом України «Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення» від 02.08.2017 №2047-VIII;

· Законом України «Про житлово - комунальні послуги» № 1875-IV від 24.06.2004 р.;

· Правилами користування системами комунального водопостачання та водовідведення в містах і селищах України, затвердженими Наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 27.06.2008 р. № 190;

· Правилами технічної експлуатації систем водопостачання та каналізації населених пунктів України, затверджених Наказом Державного комітету України по житлово-комунальному господарству від 5 липня 1995 року № 30 із змінами та доповненнями;

· Іншими нормативно-правовими актами.

 

Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

            Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати вимогам Закону України від 10 січня 2002 року № 2918-III «Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення».

           Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, що закуповується повинні відповідати технічним умовам та стандартам, передбаченим законодавством України діючими на період постачання послуг.

          Послуги повинні відповідати вимогам екології. Учасник гарантує, що послуги централізованого водопостачання є такими, що не мають негативного впливу на навколишнє довкілля та передбачають застосування необхідних заходів із захисту довкілля, тобто учасник гарантує, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі відповідають встановленим законодавством нормам. (Підтвердження даної інформації забезпечується шляхом надання Учасником довідки у довільній формі).

           Учасник визначає ціни на послуги, які він пропонує поставити за Договором, з урахуванням усіх своїх витрат, які можуть бути ним понесені у ході виконання договору про закупівлю, в тому числі ПДВ (для платників ПДВ).

 

Строк (термін) поставки товару: з 01.01.2024 до 31.12.2024 року включно.

Обгрунтування розміру бюджетного призначення: видатки, передбачені кошторисом на 2024 рік по КЕКВ 2272 – «Оплата водопостачання та водовідведення».

 

Очікувана вартість предмета закупівлі: 12 164,58 грн з ПДВ.

Очікуване споживання на 2024 рік: 243 метрів кубічних.

 

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України затверджена примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі від 18.02.2020 №275, якою передбачені методи визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: 1) здійснення пошуку, збору та аналіз загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», тощо; 2) отримання комерційних (цінових ) пропозицій від виробників, офіційних представників (дилерів), постачальників; 3) у разі обмеження конкуренції на ринку певних товарів та враховуючи їх специфіку при розрахунку використовуються ціни попередніх закупівель аналогічного товару та/або минулих періодів (з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют). Відповідно до вказаної методики, при визначені очікуваної вартості предмету закупівлі товарів, робіт та послуг використовується один із методів формування очікуваної вартості предмету закупівлі та проведення моніторингу цін для подальшого укладення договорів.               

               Київською обласною державною адміністрацією видано Комунальному підприємству «Комунальне унітарне підприємство «Олександрівкажитлобудсервіс»  ліцензію Серія АЕ №582488 на провадження господарської діяльності з централізованого водопостачання та водовідведення.  Територія провадження господарської діяльності – Київська область.

          Статтею 1 Закону України «Про природні монополії» встановлено, що природна монополія – стан товарного ринку, при якому задоволення попиту на цьому  ринку є більш ефективним за умови відсутності конкуренції внаслідок технологічних особливостей виробництва (у зв'язку з істотним зменшенням витрат виробництва на одиницю товару в міру збільшення обсягів виробництва), а товар (послуги), що виробляється суб'єктами природних монополій, не можуть бути замінені у споживанні іншими товарами (послугами), у зв'язку з чим попит на цьому товарному ринку менше залежить від зміни ціни на ці товари (послуги), ніж попит на інші товари (послуги).

            Згідно зі статтею 1 Закону України «Про Антимонопольний комітет України» Комітет є державним органом із спеціальним статусом, метою діяльності якого є забезпечення державного захисту конкуренції у підприємницькій діяльності та у сфері публічних закупівель.

              Частиною другою статті 5 Закону України «Про природні монополії» передбачено ведення Антимонопольним комітетом України зведеного переліку суб’єктів природних монополій на підставі реєстрів суб’єктів природних монополій у сфері житлово-комунального господарства, що формуються національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг, а в інших сферах, в яких діють суб’єкти природних монополій, - національними комісіями регулювання природних монополій у відповідній сфері або органами виконавчої влади, що здійснюють функції такого регулювання до створення зазначених комісій (http://www.amc.gov.ua/).

              Відповідно до статті 13 Закону України «Про природні монополії» Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг, а в інших сферах, в яких діють суб’єкти природних монополій, - національні комісії регулювання природних монополій у відповідній сфері або органи виконавчої влади, що здійснюють функції такого регулювання до створення зазначеної комісії визначають суб’єктів природних монополій, складають та ведуть реєстри таких суб’єктів природних монополій.

                 Відповідно до пункту 4 Порядку складання та ведення зведеного переліку суб’єктів природних монополій, затвердженого розпорядженням Комітету від 28.11.2012 № 874-р, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 19.12.2012 за № 2119/22431 (далі – Порядок), внесення суб’єктів природних монополій до Зведеного переліку здійснюється Комітетом на підставі реєстрів, отриманих від Міністерства інфраструктури України; Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг.

             Згідно з пунктом 5 Порядку реєстри суб’єктів природних монополій складаються та подаються до Комітету щомісяця до 10 числа в електронному та паперовому вигляді. Зазначені реєстри містять інформацію про суб’єктів природних монополій, внесених до реєстру станом на останній день місяця, що передує місяцю подання реєстрів до Комітету.

               Відповідно до інформації, наведеної у Зведеному переліку, розміщеному на офіційному веб-сайті АМКУ станом на 30.11.2023, Комунальне підприємство «Комунальне унітарне підприємство «Олександрівкажитлобудсервіс» займає монопольне становище по Київській області у сфері надання послуг з централізованого водопостачання та водовідведення.

           Отже, виходячи з вищенаведеного,  у зв’язку з тим, що  Комунальне підприємство «Комунальне унітарне підприємство «Олександрівкажитлобудсервіс» є ліцензіатом з надання послуг з централізованого водопостачання та водовідведення, що належать до суб’єктів госопдарювання, які займають монопольне становище в межах Київської області, отримати послуги з централізованого водопостачання від інших організацій  чи постачальників неможливо.

             Надання послуг з централізованого водопостачання здійснюється за регульованими тарифами, які встановлені відповідними нормативно-правовими актами.

           Рішенням Виконавчого комітету Пристоличної сільської ради №234 від 15.12.2023 року «Про розгляд листа №374  від 14.11.2022 року КП «Комунальне унітарне підприємство «Олександрівкажитлобудсервіс»  щодо встановлення тарифів на послуги з централізованого водопостачання  та водовідведення на 2023 рік» виконавчим комітетом Пристоличної сільської ради був затверджений тариф на централізоване водопостачання для споживачів  (бюджетні установи та інші)  - 50,06 грн/м3.

 

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь