ПРИСТОЛИЧНА СІЛЬСЬКА РАДА
Бориспільський район

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі_бензин в талонах

Дата: 08.04.2024 14:48
Кількість переглядів: 69

 

«ПОГОДЖУЮ (ЗАТВЕРДЖУЮ)»

Уповноважена особа

Пристолична сільська рада

Юлія ГОЛЬОСА _____________________              

                                      (підпис)

«_____» _______________   2024 р.

 

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

 

(відповідно постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

 

Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань: Пристолична сільська рада; 08325, Київська область, Бориспільський район, с. Щасливе, вул. Фестивальна, 39; код ЄДРПОУ 04527520

 

Назва предмету закупівлі: «БЕНЗИН А-95 в талонах  (основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 09130000-9 Нафта і дистиляти  (09132000-3 Бензин))», ідентифікатор закупівлі: UA-2024-04-08-007498-a.

 

Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:  здійснення заправки транспортних засобів Замовника за наданими талонами відбувається за місцем знаходження АЗС учасника.

 

Процедура закупівлі:  відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178, уповноважена особа закупівлю за предметом: «БЕНЗИН А-95 в талонах  (основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 09130000-9 Нафта і дистиляти  (09132000-3 Бензин))» вирішила здійснити шляхом проведення відкритих торгів з особливостями.

 

Нормативно-правове регулювання. Закупівля проводиться відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922- VIII (із змінами та доповненнями (у редакції що введена в дію 19.04.2020, підстава – 114-IX) (далі по тексту - Закон), Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 зі змінами та доповненнями (далі по тексту – Особливості) та відповідних нормативно-правових актів чинного законодавства України.

 

Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

 

Технічна специфікація

До розрахунку ціни тендерної пропозиції не включаються будь-які витрати, понесені учасником у процесі здійснення процедури закупівлі та витрати, пов’язані з укладанням договору.

До ціни тендерної пропозиції включаються наступні витрати:

податки і збори, обов’язкові платежі, що сплачуються або мають бути сплачені згідно з чинним законодавством;

витрати на поставку товару до місця поставки (передачі) товару;

інші витрати, передбачені для товару даного виду згідно з чинним законодавством та тендерною документацією.

Бюджетні зобов’язання за договором виникають у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань.

Кількість, обсяг поставки та інші характеристики товару:

 

п/п

Найменування

Якісні вимоги

Одиниця

виміру

Кількість

 

 

1

 

Бензин А-95 в талонах

Товар повинен відповідати вимогам ДСТУ 7687:2015 «Бензини

автомобільні Євро. Технічні умови», вимогам Європейського стандарту EN 228:2008 та вимогам екологічного стандарту ЄВРО-5.

 

 

літр

 

 

27 300

 

Примітки:

В місцях де технічна специфікація містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, вважати вираз "або еквівалент".

В місцях де технічна специфікація містить посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами, біля кожного такого посилання вважати вираз «або еквівалент». Таким чином вважається, що до кожного посилання додається вираз «або еквівалент».

Термін поставки – до 31 грудня 2024 року.

Порядок поставки – впродовж одного дня з дати направлення заявки Покупця на електронну адресу Постачальника. Заявка вважається отриманою Постачальником на дату її направлення Покупцем.

Технічні, якісні та інші вимоги до предмету закупівлі

Бланк дозвіл або талон- це універсальна пластикова або картонна картка з вбудованим в неї мікрочіпом або системою цифрового захисту , яка дозволяє здійснити ідентифікацію Покупця та провести заправку транспортного засобу нафтопродуктами будь якого виду.

Особистий кабінет - це електронний Web додаток з режимом роботи 24/7, який надає доступ Покупцю до об’ємів палива за який був здійснений розрахунок з Постачальником. Даний додаток дозволяє керувати об’ємами палива та будувати статистичні звіти по витратам. Особистий кабінет повинен мати окремий розділ який містить елементи керування Бланк дозвіл або талоном, блокування та розблокування доступу.

Якість Товару повинна відповідати діючим в Україні Держстандартам і підтверджуватися відповідним документом при поставці товару.

Технічні та якісні вимоги до Товару повинні відповідати Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого ПКМУ від 01.08.2013 року № 927 (далі «Технічний регламент»).

Бензин (А-95) повинен відповідати температурному режиму експлуатації транспортних засобів в регіонах України. У разі виникнення сумніву щодо якості поставленого Товару, Покупець має право в будь який час взяти пробу пального та здійснити його експертизу у порядку, передбаченому чинним законодавством. Якщо якість товару не відповідає наданому сертифікату, паспорту якості чи копії декларації про відповідність, Покупець може відмовитись від подальшого постачання пального та вимагати від Постачальника всіх понесених збитків.

Відпуск Товару Замовнику здійснюється цілодобово по довірчим документам (талонам) на з АЗС Постачальника в м. Києві, Київській області та в кожній області України за виключенням окупованих територій. Покупець отримує довірчі документи (талони) від Постачальника на підставі заявок Покупця.

Учасник повинен забезпечити Замовника онлайн системою керування та розподілу пального між талонами, за допомогою WEB додатку. Покупець повинен мати доступ до «Особистого кабінету» Учасника в якому здійснюється контроль та розподіл пального, на підтвердження чого учасником надається скрін відповідного веб-ресурсу із зазначенням його розташування у всесвітній мережі.

 

Строк (термін) поставки товару: до 31 грудня 2024 року.

Обгрунтування розміру бюджетного призначення: видатки, передбачені кошторисом на 2024 рік по ТПКВКМБ 0118210 «Муніципальні формування з охорони громадського порядку» по КЕКВ 2210 на закупівлю бензину А-95; видатки, передбачені кошторисом на 2024 рік по ТПКВКМБ0110160 «Керівництво і управління  у відповідній сферу у містах (місті Києві), селищах, селах, об’єднаних територіальних громадах по КЕКВ 2210 на закупівлю бензину; видатки, передбачені кошторисом на 2024 рік по ТПКВКМБ 0118130 «Забезпечення діяльності місцевої та добровільної пожежної охорони» по КЕКВ 2210 на закупівлю бензину А-95

 

Очікувана вартість предмета закупівлі: 1 474 473,00 грн з ПДВ.

Кількість: 27 300 літрів.

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: закупівля проводиться відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922- VIII (із змінами та доповненнями (у редакції що введена в дію 19.04.2020, підстава – 114-IX) (далі по тексту - Закон), Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 зі змінами та доповненнями.

         Статтею 4 Закону визначено, що планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг.

          Закупівлі здійснюються відповідно до принципів, викладених у статті 5 Закону, один із яких – принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності.

          Питання визначення очікуваної вартості предмета закупівлі врегульоване наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, яким затверджена Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (далі – Методика).

     Відповідно до Методики пропонуються наступні етапи при визначенні очікуваної вартості:

1. Метод порівняння ринкових цін.

2. Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг на підставі закупівельних цін попередніх закупівель.

3. Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг, щодо яких проводиться державне регулювання цін і тарифів.

        На етапі формування очікуваної вартості предмета закупівлі замовником було використано загальнодоступну інформацію щодо цін, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах постачальників, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торговельних електронних майданчиках.

        При визначенні очікуваної вартості закупівлі враховувались середньостатистичні розрібні ціни на паливо, опубліковані на офіційному сайті Міністерства фінансів України:

 

    Фото без описуФото без опису

 

         Отже, розрахунок очікуваної вартості відбувся згідно із пунктом 1 розділу III Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами), а саме: методом порівняння ринкових цін.

 

Уповноважена особа відповідальна

за організацію та проведення публічних закупівель                   

Пристоличної сільської ради                                                                                                                            

 

 

                                            Юлія ГОЛЬОСА

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь