Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
«ПОГОДЖУЮ (ЗАТВЕРДЖУЮ)»
Уповноважена особа
Пристолична сільська рада
Юлія ГОЛЬОСА _____________________
(підпис)
«_____» _______________ 2024 р.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
(відповідно постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань: Пристолична сільська рада; 08325, Київська область, Бориспільський район, с. Щасливе, вул. Фестивальна, 39; код ЄДРПОУ 04527520
Назва предмету закупівлі: «Послуги з постачання та впровадження програмного продукту «Місцевий облік об’єктів погосподарського обліку» (основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 48420000-8 «Пакети програмного забезпечення для адміністративно-господарського управління та пакети утиліт для розробки програмного забезпечення»)), ідентифікатор закупівлі: UA-2024-09-17-013255-a.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08325, Київська область, Бориспільський район, с. Щасливе, вул. Фестивальна, 39.
Процедура закупівлі: відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178, уповноважена особа закупівлю за предметом: «Послуги з постачання та впровадження програмного продукту «Місцевий облік об’єктів погосподарського обліку» (основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 48420000-8 «Пакети програмного забезпечення для адміністративно-господарського управління та пакети утиліт для розробки програмного забезпечення»))» вирішила здійснити шляхом проведення відкритих торгів з особливостями.
Нормативно-правове регулювання. Закупівля проводиться відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922- VIII (із змінами та доповненнями (у редакції що введена в дію 19.04.2020, підстава – 114-IX) (далі по тексту - Закон), Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 зі змінами та доповненнями (далі по тексту – Особливості) та відповідних нормативно-правових актів чинного законодавства України.
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
1. ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ
1.1. Вимоги до опису предмета закупівлі
1.1.1. Всі посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом «або еквівалент».
1.1.2. Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, наведеним у цьому додатку тендерної документації.
1.1.4. Відповідність пропозиції Учасника технічним вимогам Замовника для окремих пунктів вимог підтверджується шляхом надання інформації відповідно до вимог в розділі «Методика оцінки запропонованого учасником технічного рішення до тендерної документації». Пропозиція Учасника торгів не є прийнятною і підлягає відхиленню, якщо вона не відповідає певним пунктам (певному пункту) технічних вимог, наведених в розділі «Методика оцінки запропонованого учасником технічного рішення».
Неповні пропозиції відхиляються та участі у конкурсній процедурі не беруть.
1.2. Кількісні параметри предмета закупівлі
Предмет закупівлі має включати в себе:
1. |
Ліцензія на право використання комп’ютерної програми «Місцевий облік об’єктів погосподарського обліку» |
шт. |
6 |
2. |
Послуги з впровадження програмного комплексу (відповідно до кількості придбаних ліцензій): встановлення та налаштування програмного комплексу; навчання користувачів Замовника роботі з програмним комплексом; надання консультацій користувачам протягом впровадження. |
послуга |
1 |
3. |
Послуги з проведення імпорту наявних даних з погосподарського обліку Пристоличної сільської ради до програмного комплексу. |
послуга |
1 |
2. ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
2.1. Загальні технічні вимоги
Комп’ютерні програми повинні відповідати наступним технічним вимогам:
2.1.1. Комп’ютерні програми мають бути реалізовані в 3-рівневій клієнт-серверній архітектурі (клієнт, сервер додатків, сервер баз даних).
2.1.2. Всі Комп’ютерні програми, що постачаються (за умови постачання декількох Комп’ютерних програм), мають функціонувати як єдиний програмний комплекс з використанням єдиної централізованої бази даних, єдиної нормативно-довідкової бази та єдиної системи адміністрування.
2.1.3. Уся функціональність клієнтської частини Комп’ютерних програм має бути доступна за допомогою Інтернет-браузера (повнофункціональний web-клієнт) у вигляді web-клієнту (Google Chrome, Mozilla FireFox, Opera) та працювати під керуванням операційної системи (ОС) LinuxUnix та ОС Windows.
2.1.4. Для повнофункціональної роботи Комп’ютерних програм на клієнтських робочих станціях не має встановлюватися жодного додаткового програмного забезпечення, окрім Інтернет-браузера.
2.1.5. Комп’ютерні програми повинні підтримувати можливість розміщення серверної частини (сервера керування базами даних (СКБД) та серверу додатків) у «хмарі».
2.1.6. Комп’ютерні програми повинна постачатись з первинним (відкритим) кодом.
2.1.7. Програмна платформа, на якій побудовані Комп’ютерні програми, повинна забезпечувати можливість створення та налаштування об’єктів, інтерфейсних форм та бізнес-процесів (відповідно до нотації Business Process Model and Notation 2.0 (BPMN 2.0)) у візуальному редакторі без використання програмування.
2.1.8. Серверна частина Комп’ютерних програм повинна функціонувати на ОС LinuxUnix та ОС Windows.
2.1.9. Комп’ютерні програми повинні функціонувати на одній з безкоштовних баз даних (БД) (SQLite, MySQL або PostgreSQL).
2.1.10. Комп’ютерні програми повинні забезпечити надійне зберігання та захист інформації, оперативний доступу до неї з урахуванням розмежування прав доступу для всіх користувачів.
2.1.11. Комп’ютерні програми повинні забезпечувати можливість налаштування функціональності за умови зміни потреби користувачів без необхідності звертатись до розробників програмного забезпечення.
2.1.12. Комп’ютерні програми повинні підтримувати механізм URL-адресації для будь-яких інформаційних об'єктів Комп’ютерної програми для доступу до них (однозначної адресації) за посиланням з можливістю отримання користувачем та відправлення адреси інформаційних об’єктів.
2.1.13. При роботі Комп’ютерних програм має використовуватись мережевий протокол обміну даними TCP/IP.
2.1.14. Комп’ютерні програми повинні забезпечити можливість одночасної багатокористувацької роботи з робочих станцій, об'єднаних у локальну обчислювальну мережу (інформаційно-телекомунікаційну мережу), або підключених до мережі Інтернет.
2.2. Вимоги до безпеки та захисту інформації
До безпеки і надійності програмного забезпечення Комп’ютерних програм висуваються наступні вимоги:
- захист інформації, яка обробляється в Комп’ютерній програмі;
- надійність загальносистемного та прикладного програмного забезпечення, що використовується для функціонування Комп’ютерної програми;
- доступності прикладного програмного забезпечення для користувачів.
Комп’ютерні програми повинні забезпечувати розподілення прав доступу користувачів до даних. При призначенні користувачу ролей у Комп’ютерних програмах, адміністратор має спиратися на існуючу організаційну структуру та посадові обов’язки користувача.
Права доступу користувачів у Комп’ютерних програмах повинні бути "дозвільного" типу, тобто вважається, що користувач має тільки ті права, які йому безпосередньо було надано Адміністратором. Будь-яка спроба виконати операцію, права на яку надано не було, мають блокуватися.
Для захисту інформації в Комп’ютерних програмах забезпечуються:
- протоколювання зміни даних користувачів Комп’ютерних програм;
- ідентифікація та автентифікація користувачів;
- розмежування прав доступу (від конкретних документів до їх атрибутів);
- контроль цілісності компонентів Комп’ютерних програм;
- протоколювання роботи користувачів Комп’ютерних програм.
2.3. Вимоги до розвитку та модернізації
Комп’ютерні програми повинна надавати можливість:
- як одночасну доробку набору її модулів, так і окремо визначеного модуля;
- введення нових модулів у експлуатацію без спричинення збоїв (виходу з ладу) інших частин програмного забезпечення та існуючого між ними порядку обміну даними.
Комп’ютерні програми повинні мати можливість розвиватись як у напрямку реалізації нових процесів, так і у напрямку покращення існуючих.
2.4. Вимоги до надійності функціонування
Комп’ютерні програми повинна мати надійність, що забезпечує цілодобову роботу користувачів і оперативне відновлення працездатності при збоях.
В експлуатації Комп’ютерних програм повинні бути передбачені технологічні перерви у не робочий час, які призначені для:
- проведення профілактичних робіт;
- проведення оновлення версій;
- інші заходи, що необхідні для функціонування Комп’ютерних програм.
Надійність Комп’ютерних програм в цілому повинна визначатися надійністю функціонування складових її компонент:
Комп’ютерні програми не повинні втрачати працездатність у випадку виникнення збоїв, аварій і заперечень, що виникають на робочих станціях і друкуючих пристроях.
Комп’ютерні програми повинні забезпечувати відновлення працездатності при збоях, аваріях і відмовах, що виникають на сервері та мережевому обладнанні. Також повинно забезпечуватись збереження даних при збоях в електроживленні технічних засобів, на яких функціонують Комп’ютерні програми.
Комп’ютерні програми повинні забезпечувати цілісність та збереження введених даних без будь-якої втрати.
Комп’ютерні програми повинні забезпечувати працездатність при некоректних діях кінцевих користувачів:
- введення некоректних даних;
- невірний вихід із Комп’ютерної програми (завершення роботи з Комп’ютерною програмою) на робочій станції.
3. ФУНКЦІОНАЛЬНІ ВИМОГИ ДО ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
3.1. Функціональні вимоги до Комп’ютерної програми для ведення місцевого обліку об’єктів погосподарського обліку
Комп‛ютерна програма для ведення місцевого обліку об‛єктів погосподарського обліку повинна забезпечити автоматизацію наступних функціональних блоків:
Облік об‛єктів погосподарського обліку;
Облік громадян;
Облік документів;
Ведення нормативно-довідкової інформації;
Адміністрування.
Комп'ютерна програма для ведення місцевого обліку об‛єктів погосподарського обліку в межах відповідних функціональних блоків повинна забезпечити виконання користувачами наступних функцій.
3.2.Функціональний блок «Ведення обліку об‛єктів погосподарського обліку»
Функціональний блок «Облік об‛єктів погосподарського обліку» повинний забезпечити автоматизацію наступних функціональних можливостей:
Додавання нового об’єкту погосподарського обліку за типом об‛єкту: домогосподарство з реєстрацією місця проживання на території ради, домогосподарство з реєстрацією місця перебування на території ради, без реєстрації місця проживання на території ради, домоволодіння, землеволодіння, закинутий об’єкт;
Редагування об’єкту погосподарського обліку;
Перегляд об‛єктиу погосподарського обліку;
Ведення обліку членів господарства;
Ведення обліку відомостей про реєстрацію, вибуття/повернення з/до домогосподарства членів господарства;
Ведення обліку земельних ділянок що входять до об’єкту господарського обліку;
Ведення інформації про власників нерухомості та відомостей про житловий об’єкт;
Ведення обліку відомостей про сільськогосподарську техніку, що використовується на території об’єкту погосподарського обліку;
Ведення обліку відомостей про поголів’я худоби, що утримується на території об’єкту погосподарського обліку;
Введення інформації про дати обходу об’єкта погосподарського обліку;
Ведення історії зміни типів погосподарського обліку;
Формування Погосподарських книг по населеним пунктам територіальної громади;
Проведення підготовчої роботи до обходів погосподарського обліку та документування результатів;
Додавання файлів документів до об’єкту погосподарського обліку;
Фільтрація реєстру об’єктів погосподарського обліку за заданими параметрами;
Формування результатів фільтрації для друку;
Формування наступних довідок та виписок для друку:
Виписка з погосподарської книги про право власності,
Виписка про склад сім‛ї,
Про оформлення права власності,
Форма № 3,
Склад сім‛ї,
Проживання в селі,
Форма № 204,
Про розмір земельної ділянки,
Про розташування будинку на ділянці,
Про ділянку ОСГ що не є паєм, вільна від забудови,
Про вільну від забудови ділянку,
Про присвоєння поштової адреси нерухомого майна,
Про присвоєння будівельної адреси,
Про наявність у фізичної особи земельних ділянок.
3.3.Функціональний блок «Ведення обліку громадян»
Функціональний блок «Обліку громадян» повинний забезпечити автоматизацію наступних функціональних можливостей:
Ведення обліку громадян, що зареєстровані або мають інше відношення до об’єктів погосподарського обліку територіальної громади (зокрема – власність, спільне проживання);
Додавання громадянина;
Редагування картки громадянина;
Ведення військового обліку громадян;
Формування вибірки за заданими параметрами;
Фільтрація реєстру об’єктів оподаткування за заданими параметрами;
Формування результатів вибірок та фільтрації для друку.
3.4.Функціональний блок «Облік документів»
Функціональний блок «Облік документів» повинний забезпечити автоматизацію обліку всіх документів, пов’язаних з погосподарським обліком, збереження таких документів в базі даних Комп’ютерної програми, формування, перегляд та друк наступних статистичних звітів про кількість об’єктів погосподарського обліку та житловий фонд місцевої ради:
Звіт 1- житлофонд,
Звіт 6 – селищна рада,
Школярі.
3.5. Функціональний блок «Ведення нормативно-довідкової інформації»
Функціональний блок «Ведення нормативно-довідкової інформації» повинний забезпечити автоматизацію ведення нормативно-довідкової інформації, необхідної для формування характеристик об'єктів погосподарського обліку, а також для друку у вихідних формах документів постійних реквізитів органу місцевого самоврядування.
Функціональний блок «Ведення нормативно-довідкової інформації» повинний підтримувати ведення наступних довідників:
Довідник населених пунктів;
Довідник вулиць;
Довідник родинних стосунків;
Довідник пільгових категорій фізичних осіб;
Реквізити місцевої ради;
Довідник періодів;
Довідник органів реєстрації.
3.6. Функціональний блок «Адміністрування»
Функціональний блок «Адміністрування» повинний забезпечити автоматизацію процесів обліку користувачів Комп’ютерної програми, керування правами доступу користувачів до функцій Комп’ютерної програми відповідно до ролей користувачів.
Ведення користувачів Комп’ютерної програми повинно забезпечити можливість для друку для друку створення адміністратором облікових записів користувачів із зазначенням їх логіну та паролю для підтримки роботи сервісу аутентифікації з метою забезпечення доступу користувачів до необхідних функцій Комп’ютерної програми.
Строк (термін) поставки товару: до 31 грудня 2024 року.
Обгрунтування розміру бюджетного призначення: видатки, передбачені кошторисом на 2024 рік по ТПКВКМБ 0610160 «Керівництво і управління у відповідній сфері у містах (місті Києві), селищах, селах, територіальних громадах» по КЕКВ 2240.
Очікувана вартість предмета закупівлі: 208 500,00 грн з ПДВ.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: закупівля проводиться відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922- VIII (із змінами та доповненнями (у редакції що введена в дію 19.04.2020, підстава – 114-IX) (далі по тексту - Закон), Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 зі змінами та доповненнями.
Статтею 4 Закону визначено, що планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг.
Закупівлі здійснюються відповідно до принципів, викладених у статті 5 Закону, один із яких – принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності.
Питання визначення очікуваної вартості предмета закупівлі врегульоване наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, яким затверджена Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (далі – Методика).
Відповідно до Методики пропонуються наступні етапи при визначенні очікуваної вартості:
1. Метод порівняння ринкових цін.
2. Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг на підставі закупівельних цін попередніх закупівель.
3. Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг, щодо яких проводиться державне регулювання цін і тарифів.
На етапі формування очікуваної вартості предмета закупівлі замовником було використано загальнодоступну інформацію щодо цін, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах постачальників, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торговельних електронних майданчиках).
Також розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено після проведення попередніх ринкових консультацій з метою аналізу ринку, шляхом отримання інформації, а саме комерційних пропозицій від суб’єктів господарювання, які можуть бути потенційними учасниками закупівлі, а саме:
- комерційна пропозиція ТОВ «СУРБІС» - 215 700.00 грн;
- комерційна пропозиція ТОВ «ВЕСТЕР» - 214 800,00;
- комерційна пропозиція ТОВ «Інтекресі Бейз» - 208 500,00.
Отже, розрахунок очікуваної вартості відбувся згідно із пунктом 1 розділу III Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами), а саме: методом порівняння ринкових цін.