ПРИСТОЛИЧНА СІЛЬСЬКА РАДА
Бориспільський район

ПОВІДОМЛЕННЯ про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля

Дата: 04.12.2024 11:08
Кількість переглядів: 90

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКО-ЕНЕРГОПРОМ" 35998376

(повне найменування юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ або прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи - підприємця,
ідентифікаційний код або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття
реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають
відмітку у паспорті)

інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля.

  1. Інформація про суб'єкта господарювання.

Україна, 08322, Київська обл., Бориспільський р-н, село Проліски, ВУЛИЦЯ ПРОМИСЛОВА, будинок 9 380500152530

(місцезнаходження юридичної особи або місце провадження діяльності фізичної особи - підприємця (поштовий індекс, адреса),
контактний номер телефону)

  1. Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи.

Планована діяльність, її характеристика.

Підприємство планує технічне переоснащення власного виробничого майданчика із управління відходами, що розташований за адресою 08322, Київська обл, Бориспільський р-н, с. Проліски, вул. Промислова, 9а. Планованою діяльністю передбачається встановлення додаткового обладнання для здійснення операцій з управління відходами. Планованою діяльністю передбачається збільшення потужності виробничого майданчика з управління небезпечними відходами (збирання, перевезення, операції з відновлення відходів, операції з видалення відходів), а також з управління відходами, що не відносяться до небезпечних шляхом встановлення додаткового обладнання. В рамках планованої діяльності ТОВ «ЕКО- ЕНЕРГОПРОМ» передбачає здійснювати діяльність з управління відходами відповідно до Закону України «Про управління відходами», додатків А та Б Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням, Конвенції МАРПОЛ 73/78, постанови КМУ від 20.10.2023 № 1102 «Про затвердження порядку класифікації відходів та Національного переліку відходів», постанови КМУ від 05.10.2023 № 1278 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами», постанови КМУ від 01.03.2024 № 229 «Про затвердження Технічних вимог до експлуатації установок із спалювання відходів та установок із сумісного спалювання відходів».

Технічна альтернатива 1.

Термічне оброблення відходів передбачається шляхом спалювання їх в існуючій Установці для термічного знищення відходів Утилізатор термічний УТ 100, обладнаній додатковою камерою допалювання диму і в планованій установці для термічного знищення відходів типів УТ 500 (або УТ 750, або УТ 1500), обладнаній системою очищення димових газів.

Технічна альтернатива 2.

В якості технічної альтернативи розглядається установка термічної деструкції органічної сировини УТД-1, з максимальною температурою піролізної камери - 550 °С. Доцільність прийняття альтернативи щодо проведення планованої діяльності буде розглянуто та оцінено в звіті з ОВД з врахуванням впливу на довкілля.

  1. Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи.

Київська обл. Бориспільський р-н Проліски вул. Промислова, 9а

3.1 Територіальні громади, які можуть зазнати впливу планованої діяльності.

село Проліски - Пристолична територіальна громада, Бориспільський район, Київська область.

Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 1.

Київська обл. Бориспільський р-н Проліски вул. Промислова, 9а.

Плановану діяльність передбачається здійснювати на умовах оренди складського приміщення, площею 291,45 м2, що є частиною цілісного майнового комплексу за адресою 08322, Київська обл, Бориспільський р-н, с. Проліски, вул. Промислова, 9а, і знаходиться на земельній ділянці, площею 0,9563 га (кадастровий номер 3220888000:03:002:0011), яка експлуатується на умовах договірних відносин.

Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 2.

Київська обл. Бориспільський р-н Проліски вул. Промислова, 9а.

Територіальна альтернатива не розглядалась, оскільки виробничі площі погоджені, і суб'єкт господарювання має право ними користуватися, вибрана територія відповідає усім вимогам до планування виробничого майданчика.

  1. Соціально-економічний вплив планованої діяльності.

Планована діяльність буде сприяти підтриманню належного санітарного стану населених пунктів України; створенню нових робочих місць; покращенню економічної ситуації регіону; збільшенню обсягів використання ресурсо-цінних компонентів відходів у якості вторинної сировини; зменшенню кількості відходів, які будуть захоронені на звалищі, полігоні тошо, що дозволить зменшити рівень впливу небезпечних відходів на довкілля.

  1. Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності (потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо).

Згідно Переліків операцій з видалення і відновлення відходів, наведених у Додатках 1 та 2 Закону України «Про управління відходами», планованою діяльністю передбачено здійснення наступних операцій з оброблення відходів: D8 Біологічне оброблення, не зазначене в інших позиціях цього додатка, в результаті якого утворюються кінцеві сполуки чи суміші, що видаляються шляхом здійснення операцій, визначених у позиціях D1-D12 цього додатка; D9 Фізико-хімічне оброблення, не зазначене в інших позиціях цього додатка, в результаті якого утворюються кінцеві сполуки чи суміші, що видаляються шляхом здійснення операцій, визначених у позиціях D1-D12 цього додатка, у тому числі випарювання, висушування, кальцинування тощо; D10 Спалювання на суші; D13 Попередні операції з відходами перед операціями з видалення, визначеними у позиціях D1-D12 цього додатка, у тому числі сортування, дроблення, ущільнення, гранулювання, сушіння, подрібнення, кондиціонування або відокремлення; D15 Зберігання перед здійсненням операцій, визначених у позиціях D1-D14 цього додатка; R1 Використання переважно як палива чи в інший спосіб для виробництва енергії; R5 Рециклінг/відновлення інших неорганічних матеріалів (включаючи підготовку до повторного використання, рециклінг неорганічних будівельних матеріалів, відновлення неорганічних матеріалів у вигляді зворотного заповнення та очищення ґрунту, що приводить до відновлення ґрунту); R9 Очищення нафтопродуктів чи інші види їх повторного використання; R12 Попередні операції з відходами для здійснення операцій, визначених у позиціях R1-R11 цього Додатка. Якщо інший код R не підходить, це може включати попередні операції до відновлення, включаючи попереднє оброблення, у тому числі демонтаж, сортування, дроблення, ущільнення, гранулювання, сушіння, подрібнення, кондиціонування, перепакування, відокремлення, змішування або змішування перед подачею на будь-які операції, визначені у позиціях R1- R11 цього додатка; R13 Зберігання відходів перед здійсненням операцій, визначених у позиціях R1- R12 цього додатка (крім операції збирання). Максимальна виробнича програма підприємства з оброблення відходів становить 173 571,6 т/рік. Здійснення операції щодо оброблення відходів шляхом спалювання передбачається в Установці для термічного знищення відходів Утилізатор термічний УТ 100, обладнаний додатковою камерою допалювання диму, 1 од., з робочою температурою до 1300 С. Максимальна виробнича потужність складає 876 т/рік термічно- знищених відходів. Утилізатор працює на дизельному паливі, при обладнанні відповідними пальниками може працювати на газу, мазуті та відпрацьованих оливах, витрата відходів в якості палива від 20 л/год (175,2 т/рік). Для спалювання рідких відходів та емульсій утилізатор додатково комплектується вузлом подачі рідких відходів. Витрата рідких відходів та емульсій, які подаються в утилізатор до 96 л/год (841 т/рік). При необхідності дообладнується системою очистки димових газів (термічною, механічною, сухого, вологого типу, тощо). Планується встановлення додаткової Установки для термічного знищення відходів типів УТ 500 (або УТ 750, або УТ 1500), обладнаної додатковою камерою допалювання диму, при необхідності дообладнаної системою очистки димових газів (термічною, механічною, сухого, вологого типу, тощо), пальниками для роботи на інших видах палива, вузлом подачі рідких відходів (спалювання рідких відходів до 2190 т/рік). Передбачається оброблювати до 10 000 т/рік небезпечних відходів та відходів, що не є небезпечними. Здійснення операцій з оброблення відпрацьованих нафтопродуктів, мастил (олив) нафто-вмісних відходів передбачається на установці Globe Core, Очисна Мобільна Станція УВР-2.0 тип 450/16А, 2 шт, максимальною потужністю 2 м3/год кожна (35040 т/рік). Передбачається використання додаткового обладнання сепаратор центробіжний СДТ 1-4, сепаратор нафтопродуктів ОАЗИС-оіІ-СН-П-1 або обладнання з аналогічними параметрами. При залученні додаткового обладнання планується додатково обробляти 35 040 т/ рік. Оброблення відходів бурових розчинів та інших відходів буріння, відходів очищення нафти та природного газу, піролізу вугілля, відходів нафтопродуктів інших та відходів, що містять нафтопродукти відбувається шляхом здійснення операцій: R5 рециклінг/відновлення інших неорганічних матеріалів (включаючи підготовку до повторного використання, рециклінг неорганічних будівельних матеріалів, відновлення неорганічних матеріалів у вигляді зворотного заповнення та очищення ґрунту, що приводить до відновлення ґрунту); D8 Біологічне оброблення, не зазначене в інших позиціях цього додатка, в результаті якого утворюються кінцеві сполуки чи суміші, що видаляються шляхом здійснення операцій, визначених у позиціях D1-D12 цього додатка; D9 Фізико-хімічне оброблення, не зазначене в інших позиціях цього додатка, в результаті якого утворюються кінцеві сполуки чи суміші, що видаляються шляхом здійснення операцій, визначених у позиціях D1-D12 цього додатка, у тому числі випарювання, висушування, кальцинування тощо. Для нейтралізації відходів в ємності для зберігання та оброблення вводять допоміжні речовини (реагенти, матеріали, сировина тощо) змішують за допомогою насосного чи іншого обладнання. В результаті такого оброблення утворюються кінцеві сполуки, що передаються для подальшого управління згідно укладеним договорам чи сировина, придатна для повторного використання. Передбачається оброблювати 43205 т/рік небезпечних відходів та відходів, що не є небезпечними. Оброблення відходів виробництва, приготування, постачання та використання кислот, лугів; відходів батарей та акумуляторів; відходів, що містять кислоти; відходів від виробництва алкогольних та безалкогольних напоїв (крім кави, чаю та какао) передбачається здійсненням операції D9 фізико-хімічне оброблення, не зазначене в інших позиціях цього додатка, в результаті якого утворюються кінцеві сполуки чи суміші, що видаляються шляхом здійснення операцій, визначених у позиціях D1-D12 цього додатка, у тому числі випарювання, висушування, кальцинування тощо. Для нейтралізації відходів в ємності для зберігання та оброблення вводять допоміжні речовини (кислоти, луги, реагенти для вирівнювання рівня рН тощо) змішують за допомогою насосного чи іншого обладнання. В результаті такого оброблення утворюються кінцеві сполуки, що передаються для подальшого управління згідно укладеним договорам. Передбачається оброблювати 1500 т/рік небезпечних відходів та відходів, що не є небезпечними. Для здійснення попередніх операцій з відходами перед операціями з відновлення чи видалення, у тому числі сортування, дроблення, ущільнення, гранулювання, сушіння, подрібнення, кондиціонування або відокремлення, включаючи попереднє оброблення, у тому числі демонтаж, сортування, дроблення, ущільнення, гранулювання, сушіння, подрібнення, кондиціонування, перепакування, відокремлення, змішування або змішування перед подачею на будь-які операції R чи D, підприємство використовує наступне обладнання: Дробарка серії HSS400-A 1 шт, потужність 120-580 кг/годину (5080 т/рік), призначена для подрібнення відходів; Насоси для перекачування рідких відходів SPERONI HG 80-2.2, 2 шт потужність перекачування 60 м3/год кожен. Для демонтажу ручні інструменти (викрутки, пилки, ножівки, тощо) передбачається оброблювати 730 т/рік відходів. Прес гідравлічний «Гефест» 1 циліндр, 8 тон, потужністю 720 кг/год (6307,2 тони/рік) призначений для ущільнення відходів. Передбачається встановлення додаткового обладнання: пресу ПДО-2ЦМ5, 24 тони потужністю 22 075,2 т/рік, дробарки для пластику STILER, продуктивністю до 1,2 т/год (10 512 т/рік) додаткового насосного обладнання SPERONI, міксерів промислових, мішалок або подібного обладнання з аналогічними параметрами. До складу матеріально-технічної бази також входять: вантажно-розвантажувальні механізми, обладнання для зважування, ємності для зберігання (резервуари, цистерни, ємності, бочки, контейнери тощо). Планується збільшення кількості ємностей для зберігання чи оброблення. Використовується дизельний генератор електроенергії потужністю 5,5 кВт. Також планованою діяльністю передбачається використання додаткового дизельного генератора для аварійного енергопостачання, потужністю до 144 кВт. Для зберігання відходів, в залежності від 'їх фізичних властивостей та агрегатного стану на підприємстві використовується закрита та герметична тара: - металеві контейнери, ларі, ящики та ін.; - металеві або пластикові бочки, баки, балони, скляні ємності та ін.; - прогумовані або поліетиленові пакети, паперові, картонні, тканинні мішки, кулі та ін.; - ємності, які використовуються для зберігання рідких відходів, встановлені на піддонах, що забезпечують збір та зберігання всієї розлитої рідини. Відходи зберігають, у залежності від агрегатного стану, у поліетиленових мішках, пакетах, біг-бегах, бочках/діжках, коробах, ящиках, відрах та інших видах тари, що запобігає розповсюдженню шкідливих речовин (інгредієнтів). Відходи зберігають у тарі, що забезпечує локалізоване зберігання, дозволяє виконувати вантажно-розвантажувальні та транспортні роботи і виключає розповсюдження у навколишньому середовищі шкідливих речовин. Водопостачання майданчика буде здійснюватися від водної свердловини, що є на балансі орендодавця. Водовідведення здійснюється в існуючі каналізаційні мережі орендодавця відповідно до укладених договорів. Згідно Закону України «Про оцінку впливу на довкілля», об'єкт планованої діяльності відноситься до першої категорії видів планованої діяльності та об'єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля і підлягають оцінці впливу на довкілля: - ст. 3, ч. 2, п. 8.1 (управління відходами: об’єкти оброблення небезпечних відходів; - ст. 3, ч. 2, п. 8.2 (об’єкти оброблення відходів, що не є небезпечними, потужністю 100 тонн на добу або більше); - ст. 3, ч. 2, п. 22 (розширення та зміни, включаючи перегляд або оновлення умов провадження планованої діяльності, встановлених (затверджених) рішенням про провадження планованої діяльності або подовження строків її провадження, реконструкцію, технічне переоснащення, капітальний ремонт, перепрофілювання діяльності та об’єктів, зазначених у пунктах 1-21 цієї частини, крім тих, які не справляють значного впливу на довкілля відповідно до критеріїв, затверджених Кабінетом Міністрів України).

  1. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами:

щодо технічної альтернативи 1.

Екологічні та інші обмеження планованої діяльності встановлюються згідно Законодавства України (Земельний кодекс України, Водний кодекс України, Законів України «Про охорону земель», «Про охорону навколишнього природного середовища», «Про охорону атмосферного повітря», «Про управління відходами», Наказ Міністерства охорони навколишнього природного середовища України № 309 від 27.06.2006 «Про затвердження нормативів граничнодопустимих викидів забруднюючих речовин із стаціонарних джерел», наступними обмеженнями. Екологічні обмеження: 1. При експлуатації об’єкта дотримуватись нормативів чинного природоохоронного законодавства. 2. Викиди від стаціонарних джерел викидів повинні здійснюватися на підставі Дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря (у відповідності до його Умов) та не повинні перевищувати граничнодопустимі нормативи. 3. Забір води для потреб підприємства повинен здійснюватися на підставі укладених договорів; 4. Відведення стічних вод повинне здійснюватися при наявності відповідних договорів. 5. Відходи, що утворюються на підприємстві в процесі виробничої діяльності, повинні передаватись іншим організаціям, згідно попередньо укладених договорів, для подальшого зберігання, оброблення, утилізації, знешкодження, захоронення,видалення. 6. Акустичне забруднення не повинно перевищувати граничнодопустимі рівні шуму на межі житлової забудови. 7. Виконання вимог щодо раціонального використання природних ресурсів. 8. Дотримання вимог законодавства в сфері управління відходами. Відходи, що утворюватимуться в процесі експлуатації повинні передаватись суб’єктам господарювання у сфері управління відходами згідно попередньо укладених договорів з метою 'їх подальшого оброблення або видалення; дотримання вимог Дозволу на здійснення операцій з оброблення відході та Ліцензії на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами відповідно до Закону України «Про управління відходами». Санітарні обмеження: 1. Експлуатацію об’єкта здійснювати згідно з чинними нормативними санітарно-гігієнічними нормами та правилами; 2. Дотримання вимог до організації санітарно-захисної зони відповідно до Державних санітарних правил планування та забудови населених пунктів (ДСП 173-96); 3. Рівень акустичного забруднення не повинен перевищувати нормативів шумового забруднення та вібрації на межі встановленої СЗЗ. Інші обмеження: 1. Дотримання правил пожежної безпеки. Замовник бере на себе всі зобов’язання виконувати всі умови щодо експлуатації об’єкту діяльності, а також ресурсозберігаючі, охоронні, захисні та інші заходи щодо умов безпечної експлуатації обладнання, дотримання вимог природоохоронного та санітарного законодавства. При цьому вплив на навколишнє середовище мінімальний і не потребує додаткових обмежень.

щодо технічної альтернативи 2.

Аналогічно технічній альтернативі 1.

щодо територіальної альтернативи 1.

Реалізація планованої діяльності буде здійснюватися в межах погоджених виробничих приміщень за адресою 08322, Київська обл, Бориспільський р-н, с. Проліски, вул. Промислова, 9а. Дотримання меж санітарно-захисної зони та параметрів шуму відповідно до ДСП 173-96.

щодо територіальної альтернативи 2.

Не розглядається, оскільки планована діяльність здійснюється в межах погоджених виробничих приміщень.

  1. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами:

щодо технічної альтернативи 1.

Інженерна підготовка території включає планування майданчику. Проектні рішення в процесі підготовчих робіт будуть забезпечувати раціональне використання матеріалів та мінімізацію шкідливих впливів на навколишнє природне середовище.

щодо технічної альтернативи 2.

Аналогічно технічній альтернативі 1.

щодо територіальної альтернативи 1.

Реалізація планованої діяльності буде здійснюватися в межах погоджених виробничих приміщень за адресою 08322, Київська обл, Бориспільський р-н, с. Проліски, вул. Промислова, 9а.

щодо територіальної альтернативи 2.

Не розглядається, оскільки планована діяльність здійснюється в межах погоджених виробничих приміщень.

  1. Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля:

щодо технічної альтернативи 1.

Клімат і мікроклімат: планована діяльність не призведе до змін клімату та мікроклімату. Атмосферне повітря: джерелами утворення забруднюючих речовин на період експлуатації об’єкта буде: установки для подрібнення, установки для термічного знищення відходів, тощо. Водне середовище: водопостачання від існуючої свердловини орендодавця. Відведення стічних вод передбачається існуючі каналізаційні мережі орендодавця відповідно до укладених договорів. Ґрунти та земельні ресурси: вплив можливий у випадку настання аварійної ситуації. Геологічне середовище: додаткове розширення території, вплив на геологічне середовище не передбачається. Рослинний та тваринний світ: об’єкти природно-заповідного фонду в районі розташування відсутні. Видалення зелених насаджень не передбачається. Навколишнє соціальне середовище (населення): робота підприємства не призведе до погіршення умов проживання і здоров’я населення. Всі роботи по управлінню відходами, крім створення додаткових робочих місць та збільшення обсягів відрахувань до бюджету, вирішують глобальну проблему стихійного, неорганізованого розміщення відходів, запобігають утворенню несанкціонованих місць їх зберігання та накопичення, знижують екологічне навантаження на довкілля в регіоні.

Навколишнє техногенне середовище: вплив не передбачається.

щодо технічної альтернативи 2.

Аналогічно технічній альтернативі 1, крім впливу на атмосферне повітря: Атмосферне повітря: можлива зміна кількісних і якісних характеристик обсягів викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря через використання установки термічної деструкції органічної сировини УТД-1.

щодо територіальної альтернативи 1.

Здійснення планованої діяльності в межах відведеної земельної ділянки не спричинить значного негативного впливу на оточуюче середовище та здоров’я населення.

щодо територіальної альтернативи 2.

Не розглядається, оскільки планована діяльність здійснюється в межах погодженої земельної ділянки.

  1. Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”).

Перша категорія

8 Управління відходами Управління відходами: об’єкти оброблення небезпечних відходів; об’єкти оброблення відходів, що не є небезпечними, потужністю 100 тонн на добу або більше;"

  1. Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав, довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених держав).

Підстав немає

  1. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.

Плановий обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля у відповідності з ст. 6 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля».

  1. Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості.

Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і, отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”. Оцінка впливу на довкілля - це процедура, що передбачає:

підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля;

проведення громадського обговорення планованої діяльності;

аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного впливу, іншої інформації;

надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п'ятим цього пункту;

врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення.

У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження.

Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності.

Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб'єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля.

На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення.

У період воєнного стану в Україні громадські слухання проводяться у режимі відеоконференції, про що зазначається в оголошенні про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля та у звіті про громадське обговорення.

  1. Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.

Протягом 12 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.

Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень і пропозицій.

У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб'єкту господарювання (протягом трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб'єкт господарювання під час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов'язаний врахувати повністю, врахувати частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до звіту з оцінки впливу на довкілля.

  1. Рішення про провадження планованої діяльності.

Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде

Ліцензія на провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами

(вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”)

що видається Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України

(орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення)

Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів

(вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України "Про оцінку впливу на довкілля”)

що видається Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України

(орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення)

Дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря

(вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України "Про оцінку впливу на довкілля”)

що видається Департаментом захисту довкілля та природних ресурсів КОДА

(орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення)

  1. Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, необхідно надсилати до

Міністерство захисту довкілля та природних ресурсів України , вул. Митрополита В.Липківського, 35 м. Київ, 03035, OVD@mepr.gov.ua , (044) 206-31-40; (044) 206-31-50 , Заступник директора департаменту - начальник відділу оцінки впливу на довкілля Департаменту екологічної оцінки - Грицак Олена Анатоліївна

(найменування уповноваженого органу, поштова адреса, електронна адреса, номер телефону та контактна особа)

{Додаток 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ№ 824 від 14.09.2020}


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь