Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
«ПОГОДЖУЮ (ЗАТВЕРДЖУЮ)»
Уповноважена особа
Пристолична сільська рада
Юлія ГОЛЬОСА _____________________
(підпис)
«_____» _______________ 2024 р.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
(відповідно постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань: Пристолична сільська рада; 08325, Київська область, Бориспільський район, с. Щасливе, вул. Фестивальна, 39; код ЄДРПОУ 04527520
Назва предмету закупівлі: «Бензин А-95 (Євро 5), талон, Дизельне паливо (Євро 5), талон»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: місце поставки (передачі) товару: на АЗС Постачальника, згідно наданого переліку. З моменту переходу до Покупця права власності на Товар та до моменту його фактичного отримання на АЗС, Товар перебуває на відповідальному безкоштовному зберіганні у Постачальника. Видача Товару зі зберігання здійснюється на АЗС (автозаправні станції) згідно переліку АЗС, який доводиться до відома Покупця шляхом розміщення та оновлення (змінюється в односторонньому порядку) Постачальником на ВЕБ- сайті Постачальника або шляхом надання Покупцю в письмовій формі актуального переліку, чинного на дату вимоги. Видача Товарів Покупцю зі зберігання здійснюється цілодобово за умови фактичної наявності Товарів на АЗС на момент звернення Покупця, шляхом заправки через паливороздавальні колонки в паливний бак автотранспортних засобів або в тару Покупця, згідно вимог законодавства. Відпуск товару повинен здійснюватися окремими партіями на автозаправних станціях у Київській області, Бориспільського району та по території України за талонами, пред’явленими Покуцем. Термін дії талонів має бути не меншим ніж до кінця 2025 року. У разі зміни зовнішньої форми талонів протягом строку їх дії або наявності залишку невикористаних талонів станом на 31.12.2025 учасник здійснює обмін цих талонів без додаткової на це оплати Покупцем на інші талони з відповідним номіналом та строком дії не менше тих, що підлягають обміну. Постачальник має забезпечити відпуск товару на власних, орендованих чи партнерських АЗС на відстані не більше 15 км від місця розташування Покупця - Київська область, Бориспільський район, с. Щасливе, вул. Фестивальна, 39.
Процедура закупівлі: пунктом 10 Особливостей передбачено, що Замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 (далі - послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями. За результатами здійснення закупівлі шляхом застосування відкритих торгів або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до цього пункту в електронній системі закупівель замовником оприлюднюється договір про закупівлю та додатки до нього відповідно до вимог Закону з урахуванням цих особливостей.
У разі коли оприлюднення в електронній системі закупівель інформації про місцезнаходження замовника та/або місцезнаходження (для юридичної особи)/місце проживання (для фізичної особи) постачальника (виконавця робіт, надавача послуг), та/або місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг (оприлюднення якої передбачено Законом та/або цими особливостями) несе загрозу безпеці замовника та/або постачальника, така інформація в договорі про закупівлю, який оприлюднюється в електронній системі закупівель, може зазначатися як назва населеного пункту місцезнаходження замовника та/або місцезнаходження (для юридичної особи)/місце проживання (для фізичної особи) постачальника (виконавця робіт, надавача послуг), та/або назва населеного пункту, в який здійснюється доставка товару (в якому виконуються роботи чи надаються послуги).
Таким чином, з метою задоволення потреби замовника у зазначених вище товарах є необхідність у прийнятті рішення щодо здійснення Закупівлі шляхом запиту ціни пропозицій через електронний каталог.
Нормативно-правове регулювання. Замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 (далі - послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному пунктом 12-1 цих особливостей або розділом “Порядок проведення відкритих торгів” цих особливостей, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями, та/або в порядку, передбаченому пунктом 8 цих особливостей. Таким чином, з метою задоволення потреби замовника у зазначених вище товарах є необхідність у прийнятті рішення щодо здійснення Закупівлі шляхом запиту ціни пропозицій через електронний каталог.
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні, якісні характеристики товару повинні відповідати умовам проведення процедури закупівлі, встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам). Зокрема якість бензину має відповідати ДСТУ 7687:2015, якість дизельного палива - ДСТУ 7688:2015.
Кількість товару:
- бензин А-95 (Євро-5), талон – 31 600 літрів,
- дизельне паливо (Євро 5), талон – 3600 літрів.
Строк (термін) поставки товару: до 31 грудня 2025 року.
Обгрунтування розміру бюджетного призначення: видатки, передбачені кошторисом на 2025 рік по по КЕКВ 2210 на закупівлю бензину та дизельного палива.
Очікувана вартість предмета закупівлі: 1 944 108,00 грн з ПДВ.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: закупівля проводиться відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922- VIII (із змінами та доповненнями (у редакції що введена в дію 19.04.2020, підстава – 114-IX) (далі по тексту - Закон), Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 зі змінами та доповненнями.
Статтею 4 Закону визначено, що планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг.
Закупівлі здійснюються відповідно до принципів, викладених у статті 5 Закону, один із яких – принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності.
Питання визначення очікуваної вартості предмета закупівлі врегульоване наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, яким затверджена Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (далі – Методика).
Відповідно до Методики пропонуються наступні етапи при визначенні очікуваної вартості:
1. Метод порівняння ринкових цін.
2. Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг на підставі закупівельних цін попередніх закупівель.
3. Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг, щодо яких проводиться державне регулювання цін і тарифів.
На етапі формування очікуваної вартості предмета закупівлі замовником було використано загальнодоступну інформацію щодо цін, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах постачальників, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торговельних електронних майданчиках.
При визначенні очікуваної вартості закупівлі враховувались середньостатистичні розрібні ціни на паливо, опубліковані на офіційному сайті Міністерства фінансів України:
Отже, розрахунок очікуваної вартості відбувся згідно із пунктом 1 розділу III Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами), а саме: методом порівняння ринкових цін.
Уповноважена особа відповідальна за організацію та проведення публічних закупівель Пристоличної сільської ради |
Юлія ГОЛЬОСА |
|