Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі_МАВІКИ_ЗТ
«ПОГОДЖУЮ (ЗАТВЕРДЖУЮ)»
Уповноважена особа
Пристолична сільська рада
Юлія ГОЛЬОСА _____________________
(підпис)
«_____» _______________ 2025 р.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
(відповідно постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань: Пристолична сільська рада; 08325, Київська область, Бориспільський район, с. Щасливе, вул. Фестивальна, 39; код ЄДРПОУ 04527520
Назва предмету закупівлі: «Квадрокоптери за кодом ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном (34711200-6 Безпілотні літальні апарати))»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08325, Київська область, Бориспільський район, с. Щасливе, вул. Фестивальна, 39. Місце поставки Товару
уточнюється Покупцем перед поставкою, засобами телефонного
зв’язку/поштового/зв’язку/тощо.
Процедура закупівлі: замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 (далі - послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями. За результатами здійснення закупівлі шляхом застосування відкритих торгів або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до цього пункту в електронній системі закупівель замовником оприлюднюється договір про закупівлю та додатки до нього відповідно до вимог Закону з урахуванням цих особливостей. У разі коли оприлюднення в електронній системі закупівель інформації про місцезнаходження замовника та/або місцезнаходження (для юридичної особи)/місце проживання (для фізичної особи) постачальника (виконавця робіт, надавача послуг), та/або місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг (оприлюднення якої передбачено Законом та/або цими особливостями) несе загрозу безпеці замовника та/або постачальника, така інформація в договорі про закупівлю, який оприлюднюється в електронній системі закупівель, може зазначатися як назва населеного пункту місцезнаходження замовника та/або місцезнаходження (для юридичної особи)/місце проживання (для фізичної особи) постачальника (виконавця робіт, надавача послуг), та/або назва населеного пункту, в який здійснюється доставка товару (в якому виконуються роботи чи надаються послуги).
Нормативно-правове регулювання. Закупівля проводиться відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922- VIII (із змінами та доповненнями (у редакції що введена в дію 19.04.2020, підстава – 114-IX) (далі по тексту - Закон), Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 зі змінами та доповненнями (далі по тексту – Особливості) та відповідних нормативно-правових актів чинного законодавства України.
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
КВАДРОКОПТЕР DJI MAVIC 3T ENTERPRICE (THERMAL) |
|
Вага |
920 г |
Злітна вага |
1050 г |
Розміри в складеному вигляді (без пропелерів): 221×96,3×90,3 мм Розкладений (без пропелерів): 347,5×283×107,7 мм |
|
Довжина діагоналі |
380,1 мм |
Максимальна швидкість підйому |
6 м/с (Звичайний режим) 8 м/с (Спортивний режим) |
Максимальна швидкість спуску |
6 м/с (Звичайний режим) 6 м/с (Спортивний режим) |
Максимальна швидкість польоту (на рівні моря, без вітру) |
15 м/с (звичайний режим) 21 м/с (Спортивний режим), 19 м/с (Спортивний режим, ЕС) |
Максимальна висота польоту відносно рівня моря |
6000 м (без корисного навантаження) |
Максимальна допустима швидкість вітру |
12 м/с |
Максимальний час польоту (без вітру) |
45 хвилин |
Максимальний час зависання (без вітру) |
38 хвилин |
Максимальна відстань польоту |
32 км |
Максимальний кут нахилу |
30° (Звичайний режим) 35° (Спортивний режим) |
Максимальна кутова швидкість |
200°/с |
Робоча температура |
-10° до 40° C |
Супутникові системи позиціонування (GNSS) |
GPS+Galileo+BeiDou+GLONASS (GLONASS підтримується тільки при включеному модулі RTK) |
Діапазон точності позиціонування |
По вертикалі: ±0,1 м (з системою обзору); ±0,5 м (з GNSS); ±0,1 м (з RTK) По горизонталі: ±0,3 м (з системою обзору); ±0,5 м (з високоточною системою позиціонування); ±0,1 м (з RTK) |
Модель двигуна |
2008 |
Модель пропелера |
Пропелери 9453F для промислових дронів |
Маяк |
Вбудований в літальний апарат |
Сигнальний вогонь |
Вбудований в дрон |
Строк (термін) поставки товару: до 15.03.2025 року.
Обгрунтування розміру бюджетного призначення: видатки, передбачені кошторисом на 2025 рік по ТПКВКМБ0118240 «Заходи та роботи з територіальної оборони» по КЕКВ 3110.
Очікувана вартість предмета закупівлі: 2 160 000,00 грн з ПДВ.
Кількість: 12 штук.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: закупівля проводиться відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922- VIII (із змінами та доповненнями (у редакції що введена в дію 19.04.2020, підстава – 114-IX) (далі по тексту - Закон), Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 зі змінами та доповненнями.
Статтею 4 Закону визначено, що планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг.
Закупівлі здійснюються відповідно до принципів, викладених у статті 5 Закону, один із яких – принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності.
Питання визначення очікуваної вартості предмета закупівлі врегульоване наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, яким затверджена Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (далі – Методика).
Відповідно до Методики пропонуються наступні етапи при визначенні очікуваної вартості:
1. Метод порівняння ринкових цін.
2. Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг на підставі закупівельних цін попередніх закупівель.
3. Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг, щодо яких проводиться державне регулювання цін і тарифів.
На етапі формування очікуваної вартості предмета закупівлі замовником було використано загальнодоступну інформацію щодо цін, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах постачальників, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торговельних електронних майданчиках).
Враховувалась інформація щодо цін із сайтів, враховуючи умову оплати - «після сплата»:
Також розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено після проведення попередніх ринкових консультацій з метою аналізу ринку, шляхом отримання інформації, а саме комерційних пропозицій від суб’єктів господарювання, які можуть бути потенційними учасниками закупівлі, а саме:
- комерційна пропозиція ТОВ «КУБІК ГРУП» – 2 202 000,00 грн;
- комерційна пропозиція ТОВ «ЕкспоСкай» - 2 118 000,00 грн;
- комерційна пропозиція ТОВ «ІНКАС ЮА» - 2 160 000,00 грн.
Отже, розрахунок очікуваної вартості відбувся згідно із пунктом 1 розділу III Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами), а саме: методом порівняння ринкових цін.