ПРИСТОЛИЧНА СІЛЬСЬКА РАДА
Бориспільський район

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі_Starlink

Дата: 04.03.2025 16:34
Кількість переглядів: 29

 

«ПОГОДЖУЮ (ЗАТВЕРДЖУЮ)»Фото без опису

Уповноважена особа

Пристолична сільська рада

Юлія ГОЛЬОСА _____________________             

                                      (підпис)

«_____» _______________   2025 р.

 

 

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

 

(відповідно постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

 

Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань: Пристолична сільська рада; 08325, Київська область, Бориспільський район, с. Щасливе, вул. Фестивальна, 39; код ЄДРПОУ 04527520

 

Назва предмету закупівлі:  «Супутникові модеми Starlink Gen3»

 

Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:  08325, Київська область, Бориспільський район, с. Щасливе, вул. Фестивальна, 39. Місце поставки Товару

уточнюється Покупцем перед поставкою, засобами телефонного

зв’язку/поштового/зв’язку/тощо.

 

Процедура закупівлі:  замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 (далі - послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями. За результатами здійснення закупівлі шляхом застосування відкритих торгів або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до цього пункту в електронній системі закупівель замовником оприлюднюється договір про закупівлю та додатки до нього відповідно до вимог Закону з урахуванням цих особливостей. У разі коли оприлюднення в електронній системі закупівель інформації про місцезнаходження замовника та/або місцезнаходження (для юридичної особи)/місце проживання (для фізичної особи) постачальника (виконавця робіт, надавача послуг), та/або місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг (оприлюднення якої передбачено Законом та/або цими особливостями) несе загрозу безпеці замовника та/або постачальника, така інформація в договорі про закупівлю, який оприлюднюється в електронній системі закупівель, може зазначатися як назва населеного пункту місцезнаходження замовника та/або місцезнаходження (для юридичної особи)/місце проживання (для фізичної особи) постачальника (виконавця робіт, надавача послуг), та/або назва населеного пункту, в який здійснюється доставка товару (в якому виконуються роботи чи надаються послуги).

 

Нормативно-правове регулювання. Закупівля проводиться відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922- VIII (із змінами та доповненнями (у редакції що введена в дію 19.04.2020, підстава – 114-IX) (далі по тексту - Закон), Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 зі змінами та доповненнями (далі по тексту – Особливості) та відповідних нормативно-правових актів чинного законодавства України.

 

Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

Антена Електронна фазована антенна решітка

Поле зору - 110°

Орієнтація - Ручне орієнтування з допомогою програмного забезпечення

Вага - 2,9 кг, 3,2 кг із підставкою

Екологічний рейтинг - IP67 Тип 4

Робоча температура - Від -30 °C до 50 °C

Швидкість вітру - Робоча швидкість: 96 км/год і вище

Можливість топлення снігу - До 40 мм/год

Споживання енергії - У середньому: 75–100 Вт

Wi-Fi-роутер Starlink

Розміри виробу - 43,4 x 298,6 x 120,4 мм

Технологія Wi-Fi - 802.11 a/b/g/n/ac/ax

Покоління - Wi-Fi 6

Радіочастоти - Тридіапазонний 4 x 4 MU-MIMO

Порти Ethernet 2 (два) порти Ethernet LAN з фіксаторами та знімною кришкою

Покриття - До 297 м²

Робоча температура - Від -30 °C до 50 °C

Вага - 0,57 кг

Безпека - WPA2

Екологічний рейтинг - Клас захисту IP56 (водостійкий), призначений для використання в приміщеннях

Індикатор живлення - СВІТЛОДІОД | лицьова панель, нижній лівий кут роутера

Сумісність із Mesh - Сумісний з меш-вузлами Starlink 2-го і 3-го поколінь, до 3-х меш-вузлів Starlink. *Несумісний зі сторонніми mesh-системами

Пристрої - Під'єднуйте до 235 пристроїв

Джерело живлення термінала Starlink

Розміри виробу - 173 x 93 x 35,75 мм

Вага - 0,65 кг

Екологічний рейтинг - IP66 Тип 4

Робоча температура - Від -30 °C до 60 °C

Характеристики живлення - 100-240 В ~ 2,5 А, 50-60 Гц

Комплектація:

Термінал Starlink

Підставка

Роутер 3-го покоління

Кабель Starlink

Кабель змінного струму

Джерело живлення

 

Строк (термін) поставки товару: до 31.03.2025 року.

 

Обгрунтування розміру бюджетного призначення: видатки, передбачені кошторисом на 2025 рік по ТПКВКМБ0118240 «Заходи та роботи з територіальної оборони» по КЕКВ 3110.

 

Очікувана вартість предмета закупівлі: 198 166,66 грн з ПДВ.

Кількість: 10 штук.

 

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: закупівля проводиться відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922- VIII (із змінами та доповненнями (у редакції що введена в дію 19.04.2020, підстава – 114-IX) (далі по тексту - Закон), Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 зі змінами та доповненнями.

         Статтею 4 Закону визначено, що планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг.

          Закупівлі здійснюються відповідно до принципів, викладених у статті 5 Закону, один із яких – принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності.

          Питання визначення очікуваної вартості предмета закупівлі врегульоване наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, яким затверджена Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (далі – Методика).

     Відповідно до Методики пропонуються наступні етапи при визначенні очікуваної вартості:

1. Метод порівняння ринкових цін.

2. Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг на підставі закупівельних цін попередніх закупівель.

3. Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг, щодо яких проводиться державне регулювання цін і тарифів.

        На етапі формування очікуваної вартості предмета закупівлі замовником було використано загальнодоступну інформацію щодо цін, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах постачальників, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торговельних електронних майданчиках).

        Враховувалась інформація щодо цін із сайтів:

Фото без опису

 

   Також розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено після проведення попередніх ринкових консультацій з метою аналізу ринку, шляхом отримання інформації, а саме комерційних пропозицій від суб’єктів господарювання, які можуть бути потенційними учасниками закупівлі, а саме:

  • комерційна пропозиція ФОП Швець Петро Миколайович – 21 000,00 грн/шт.
  • комерційна пропозиція ФОП Ілляш Юлія Миколаївна – 19 950,00 грн/шт.
  • комерційна пропозиція ФОП Арцаблюк Вікторія Володимирівна – 18 500,00 грн/шт.

      Отже, розрахунок очікуваної вартості відбувся згідно із пунктом 1 розділу III Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами), а саме: методом порівняння ринкових цін.

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь