Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі_обслуговування мегаполіс та погосподарський
«ПОГОДЖУЮ (ЗАТВЕРДЖУЮ)»
Уповноважена особа
Пристолична сільська рада
Юлія ГОЛЬОСА _____________________
(підпис)
«_____» _______________ 2025 р.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
(відповідно постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))
Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань: Пристолична сільська рада; 08325, Київська область, Бориспільський район, с. Щасливе, вул. Фестивальна, 39; код ЄДРПОУ 04527520
Назва предмету закупівлі: Послуги з постачання, оновлення, супроводження та модифікації програмного забезпечення(основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" –72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08325, Київська область, Бориспільський район, с. Щасливе, вул. Фестивальна, 39.
Процедура закупівлі: відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178, уповноважена особа закупівлю за предметом: «Послуги з постачання, оновлення, супроводження та модифікації програмного забезпечення (основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" –72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням)» вирішила здійснити шляхом проведення відкритих торгів з особливостями.
Нормативно-правове регулювання. Закупівля проводиться відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922- VIII (із змінами та доповненнями (у редакції що введена в дію 19.04.2020, підстава – 114-IX) (далі по тексту - Закон), Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 зі змінами та доповненнями (далі по тексту – Особливості) та відповідних нормативно-правових актів чинного законодавства України.
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
№ п/п |
Найменування послуг |
Одиниця виміру |
Кількість |
1 |
Постачання оновленої версії комп’ютерної програми «Система електронного документообігу та автоматизації бізнес-процесів «Megapolis.DocNet» у формі ліцензійного ключа для її активації з наданням ліцензії на її використання на 28 робочих місць користувачів комп’ютерної програми «Система електронного документообігу та автоматизації бізнес-процесів «Megapolis.DocNet», 3 робочих місця користувачів підсистеми «Мобільний клієнт» та підсистему «Обмін даними». |
комплект |
1 |
2 |
Послуги з технічного супроводу комп’ютерної програми «Система електронного документообігу та автоматизації бізнес-процесів «Megapolis.DocNet» в обсязі 6 годин на місяць, що включає*: - інформаційну підтримку комп’ютерної програми за допомогою Інтернет-системи служби «Гаряча лінія» згідно із запитами Замовника; - надання Замовнику можливості створення в Інтернет-системі служби «Гаряча лінія» запитів щодо проблем функціонування комп’ютерної програми; - надання Замовнику можливості перегляду та редагування реєстрів запитів в Інтернет-системі служби «Гаряча лінія» згідно з наданими правами; - Автоматичне повідомлення засобами Інтернет-системи служби «Гаряча лінія» відповідальних фахівців Замовника по e- mail щодо зміни стану запитів. |
послуг |
6 |
3 |
Постачання додаткових ліцензій на право використання комп’ютерної програми «Місцевий облік об’єктів погосподарського обліку» на 6 робочих місць користувачів. |
штука |
1 |
4 |
Постачання оновленої версії комп’ютерної програми «Місцевий облік об’єктів погосподарського обліку» у формі ліцензійного ключа для її активації з наданням ліцензії на її використання на 6 робочих місць користувачів. |
комплект |
1 |
5 |
Послуги з модифікації програмного забезпечення для ведення погосподарського обліку Пристоличної сільської ради, а саме*: - реалізація функціональних можливостей ведення обліку за старостатами; - реалізація звіту «Відомості про зареєстрованих осіб»; - реалізація функції вибору підписанту друкованої форми; - реалізація механізмів автозаповнення в картці громадянина блоку «Адреса реєстрації»; - реалізація механізмів автоматичного заповнення даними з картки громадянина форми «Відомості про вибуття/повернення з/до домогосподарства». |
послуга |
1 |
6 |
Послуги з технічного супроводу комп’ютерної програми «Місцевий облік об’єктів погосподарського обліку» в обсязі 3 години на місяць, що включає*: - інформаційну підтримку комп’ютерної програми за допомогою Інтернет-системи служби «Гаряча лінія» згідно із запитами Замовника; - надання Замовнику можливості створення в Інтернет-системі служби «Гаряча лінія» запитів щодо проблем функціонування комп’ютерної програми; - надання Замовнику можливості перегляду та редагування реєстрів запитів в Інтернет-системі служби «Гаряча лінія» згідно з наданими правами; - Автоматичне повідомлення засобами Інтернет-системи служби «Гаряча лінія» відповідальних фахівців Замовника по e- mail щодо зміни стану запитів. |
послуг |
6 |
Строк (термін) поставки товару: відповідно до умов договору, але не пізніше 31.12.2025 року.
Обгрунтування розміру бюджетного призначення: видатки, передбачені кошторисом на 2025 рік по ТПКВКМБ0110160 «Керівництво і управління у відповідній сфері у містах (місті Києві), селищах, селах, територіальних громадах» по КЕКВ 2240.
Очікувана вартість предмета закупівлі: 358 560,00 грн з ПДВ.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: закупівля проводиться відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922- VIII (із змінами та доповненнями (у редакції що введена в дію 19.04.2020, підстава – 114-IX) (далі по тексту - Закон), Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 зі змінами та доповненнями.
Статтею 4 Закону визначено, що планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг.
Закупівлі здійснюються відповідно до принципів, викладених у статті 5 Закону, один із яких – принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності.
Питання визначення очікуваної вартості предмета закупівлі врегульоване наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, яким затверджена Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (далі – Методика).
Відповідно до Методики пропонуються наступні етапи при визначенні очікуваної вартості:
1. Метод порівняння ринкових цін.
2. Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг на підставі закупівельних цін попередніх закупівель.
3. Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг, щодо яких проводиться державне регулювання цін і тарифів.
На етапі формування очікуваної вартості предмета закупівлі замовником було використано загальнодоступну інформацію щодо цін, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах постачальників, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торговельних електронних майданчиках).
Враховувались ціни в мережі інтернет.
Також розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено після проведення попередніх ринкових консультацій з метою аналізу ринку, шляхом отримання інформації, а саме комерційних пропозицій від суб’єктів господарювання, які можуть бути потенційними учасниками закупівлі, а саме:
- комерційна пропозиція ТОВ «Інтекресі Бейз» - 358 560,00 грн з ПДВ;
- комерційна пропозиція ТОВ «Вестер» - 394 500,00 грн з ПДВ;
- комерційна пропозиція ТОВ «СУРБІС» - 386 400,00 грн з ПДВ.
Отже, розрахунок очікуваної вартості відбувся згідно із пунктом 1 розділу III Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами), а саме: методом порівняння ринкових цін.