ПРИСТОЛИЧНА СІЛЬСЬКА РАДА
Бориспільський район

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі_обслуговування мегаполіс та погосподарський

Дата: 09.06.2025 16:11
Кількість переглядів: 25

 

«ПОГОДЖУЮ (ЗАТВЕРДЖУЮ)»

Уповноважена особа

Пристолична сільська рада

Юлія ГОЛЬОСА _____________________              

                                      (підпис)

«_____» _______________   2025 р.

 

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

 

(відповідно постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

 

Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань: Пристолична сільська рада; 08325, Київська область, Бориспільський район, с. Щасливе, вул. Фестивальна, 39; код ЄДРПОУ 04527520

 

Назва предмету закупівлі:  Послуги з постачання, оновлення, супроводження та модифікації програмного забезпечення(основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" –72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням)

 

Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:  08325, Київська область, Бориспільський район, с. Щасливе, вул. Фестивальна, 39.

 

Процедура закупівлі:  відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178, уповноважена особа закупівлю за предметом: «Послуги з постачання, оновлення, супроводження та модифікації програмного забезпечення (основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" –72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням)» вирішила здійснити шляхом проведення відкритих торгів з особливостями.

 

Нормативно-правове регулювання. Закупівля проводиться відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922- VIII (із змінами та доповненнями (у редакції що введена в дію 19.04.2020, підстава – 114-IX) (далі по тексту - Закон), Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 зі змінами та доповненнями (далі по тексту – Особливості) та відповідних нормативно-правових актів чинного законодавства України.

 

Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

 

 

 

 

 

 

 

 

№ п/п

Найменування послуг

Одиниця виміру

Кількість

1

Постачання оновленої версії комп’ютерної програми «Система електронного документообігу та автоматизації бізнес-процесів «Megapolis.DocNet» у формі ліцензійного ключа для її активації з наданням ліцензії на її використання на 28 робочих місць користувачів комп’ютерної програми «Система електронного документообігу та автоматизації бізнес-процесів «Megapolis.DocNet», 3 робочих місця користувачів підсистеми «Мобільний клієнт» та підсистему «Обмін даними».

комплект

1

2

Послуги з технічного супроводу комп’ютерної програми «Система електронного документообігу та автоматизації бізнес-процесів «Megapolis.DocNet» в обсязі 6 годин на місяць, що включає*:

- інформаційну підтримку комп’ютерної програми за допомогою Інтернет-системи служби «Гаряча лінія» згідно із запитами Замовника;

- надання Замовнику можливості створення в Інтернет-системі служби «Гаряча лінія» запитів щодо проблем функціонування комп’ютерної програми;

- надання Замовнику можливості перегляду та редагування реєстрів запитів в Інтернет-системі служби «Гаряча лінія» згідно з наданими правами;

- Автоматичне повідомлення засобами Інтернет-системи служби «Гаряча лінія» відповідальних фахівців Замовника по e- mail щодо зміни стану запитів.

послуг

6

 

3

Постачання додаткових ліцензій на право використання комп’ютерної програми «Місцевий облік об’єктів погосподарського обліку» на 6 робочих місць користувачів.

штука

1

4

Постачання оновленої версії комп’ютерної програми «Місцевий облік об’єктів погосподарського обліку» у формі ліцензійного ключа для її активації з наданням ліцензії на її використання на 6 робочих місць користувачів.

комплект

1

5

Послуги з модифікації програмного забезпечення для ведення погосподарського обліку Пристоличної сільської ради, а саме*:

- реалізація функціональних можливостей ведення обліку за старостатами;

- реалізація звіту «Відомості про зареєстрованих осіб»;

- реалізація функції вибору підписанту друкованої форми;

- реалізація механізмів автозаповнення в картці громадянина блоку «Адреса реєстрації»;

- реалізація механізмів автоматичного заповнення даними з картки громадянина форми «Відомості про вибуття/повернення з/до домогосподарства».

послуга

1

6

Послуги з технічного супроводу комп’ютерної програми «Місцевий облік об’єктів погосподарського обліку» в обсязі 3 години на місяць, що включає*:

- інформаційну підтримку комп’ютерної програми за допомогою Інтернет-системи служби «Гаряча лінія» згідно із запитами Замовника;

- надання Замовнику можливості створення в Інтернет-системі служби «Гаряча лінія» запитів щодо проблем функціонування комп’ютерної програми;

- надання Замовнику можливості перегляду та редагування реєстрів запитів в Інтернет-системі служби «Гаряча лінія» згідно з наданими правами;

- Автоматичне повідомлення засобами Інтернет-системи служби «Гаряча лінія» відповідальних фахівців Замовника по e- mail щодо зміни стану запитів.

послуг

6

 

Строк (термін) поставки товару: відповідно до умов договору, але не пізніше 31.12.2025 року.

 

Обгрунтування розміру бюджетного призначення: видатки, передбачені кошторисом на 2025 рік по ТПКВКМБ0110160 «Керівництво і управління у відповідній сфері у містах (місті Києві), селищах, селах, територіальних громадах» по КЕКВ 2240.

 

Очікувана вартість предмета закупівлі: 358 560,00 грн з ПДВ.

 

Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: закупівля проводиться відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922- VIII (із змінами та доповненнями (у редакції що введена в дію 19.04.2020, підстава – 114-IX) (далі по тексту - Закон), Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 зі змінами та доповненнями.

         Статтею 4 Закону визначено, що планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг.

          Закупівлі здійснюються відповідно до принципів, викладених у статті 5 Закону, один із яких – принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності.

          Питання визначення очікуваної вартості предмета закупівлі врегульоване наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, яким затверджена Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (далі – Методика).

     Відповідно до Методики пропонуються наступні етапи при визначенні очікуваної вартості:

1. Метод порівняння ринкових цін.

2. Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг на підставі закупівельних цін попередніх закупівель.

3. Розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг, щодо яких проводиться державне регулювання цін і тарифів.

        На етапі формування очікуваної вартості предмета закупівлі замовником було використано загальнодоступну інформацію щодо цін, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах постачальників, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торговельних електронних майданчиках).

     Враховувались ціни в мережі інтернет.

Також розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено після проведення попередніх ринкових консультацій з метою аналізу ринку, шляхом отримання інформації, а саме комерційних пропозицій від суб’єктів господарювання, які можуть бути потенційними учасниками закупівлі, а саме:

- комерційна пропозиція ТОВ «Інтекресі Бейз» - 358 560,00 грн з ПДВ;

- комерційна пропозиція ТОВ «Вестер» - 394 500,00 грн з ПДВ;

- комерційна пропозиція ТОВ «СУРБІС» - 386 400,00 грн з ПДВ.

      Отже, розрахунок очікуваної вартості відбувся згідно із пунктом 1 розділу III Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами), а саме: методом порівняння ринкових цін.

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь