зазначається суб’єктом господарювання) ПОВІДОМЛЕННЯ про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля
- Інформація про суб’єкта господарювання.
Україна, 01015, місто Київ, ВУЛ.ЛЕЙПЦИЗЬКА, будинок 1-А Тел:
(місцезнаходження юридичної особи або місце провадження діяльності фізичної особи - підприємця (поштовий індекс, адреса),
контактний номер телефону)
- Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи.
Планована діяльність, її характеристика.
Планованою діяльністю передбачається здійснення діяльності із управління відходами – оброблення відходів відповідно до ЗУ «Про управління відходами» для обʼєктів Бортницької станції аерації, а саме – Мулові поля № 1 цеху природної сушки мулового господарства Бортницької станції аерації департаменту експлуатації каналізаційного господарства ПрАТ «АК «КИЇВВОДОКАНАЛ», що розміщені за адресою: 08340, Київська обл., Бориспільський р-н, Золочівська територіальна громада, масив «Глибока долина», вулиця Польова 12. Планованою діяльністю передбачається оброблення відходів за кодами 19 08 05 Шлами від оброблення міських стічних вод шляхом здійснення операції D4 Скидання на поверхню рідких і шламових (мулових) відходів, у тому числі скидання рідких або шламових відходів у котловани, ставки чи відстійники тощо і D13 Попередні операції з відходами перед операціями з видалення, визначеними у позиціях D1-D12 цього додатка, у тому числі сортування, дроблення, ущільнення, гранулювання, сушіння, подрібнення, кондиціонування або відокремлення Відповідно до
паспортних даних мулових полів, максимальна потужність (кількість осадів, що подаються на мулові поля) – близько 6 тис. м3/добу або 150 тонн осадів на добу. Приватне акціонерне товариство «АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ «КИЇВВОДОКАНАЛ», юридична адреса 01015, м. Київ, Печерський р-н, вул. Лейпцизька, 1а; контактний номер телефону – +38 044 202 04 13; E-mail: rbihun@vodokanal.kiev.ua
Технічна альтернатива 1.
Цех природної сушки мулового господарства (мулові поля № 1) з інженерними комунікаціями є виробничим підрозділом Бортницької станції аерації департаменту експлуатації каналізаційного господарства ПрАТ «АК «КИЇВВОДОКАНАЛ». Основною діяльністю цеху природної сушки мулового господарства є забезпечення безперебійної роботи Бортницької станції аерації з очистки стічних каналізаційних вод м. Києва проектною потужністю не більше 1,8 млн. м3/добу. Осад стічних вод після попередньої обробки (зброджування або аеробної стабілізації), поступає на мулові поля для сушіння в природних умовах, накопичення та зберігання.
Технічна альтернатива 2.
Технічною альтернативою 2 розглядається можливість утилізації накопичених мулових відходів шляхом реалізації технології з обробки та утилізації осадів на Бортницькій станції аерації.
- Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи.
Київська обл. Бориспільський р-н Золочівська територіальна громада, масив «Глибока долина», вулиця Польова 12
-
- Територіальні громади, які можуть зазнати впливу планованої діяльності.
Село Гнідин Золочівської сільської громади Бориспільського району, Київської області, село Щасливе Пристоличної сільської громади Бориспільського району Київської області, село Петропавлівське Золочівської сільської громади Бориспільського району, Київської області.
Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 1.
Київська обл., Бориспільський р-н, , Золочівська територіальна громада, масив «Глибока долина», вулиця Польова 12.
Плановану діяльність передбачається здійснювати за адресою 08340, Київська обл., Бориспільський р-н, Золочівська територіальна громада, масив «Глибока долина», вулиця Польова 12 на земельній ділянці, площею 83,424 га, із кадастровим номером 3220882600:03:002:0015, що експлуатується на договірних умовах.
Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 2.
Київська обл., Бориспільський р-н, , Золочівська територіальна громада, масив «Глибока долина», вулиця Польова 12.
Територіальна альтернатива не розглядалась, оскільки земельна ділянка погоджена, і субʼєкт господарювання має право нею користуватися, вибрана територія відповідає усім вимогам до планування виробничого майданчика.
- Соціально-економічний вплив планованої діяльності.
Планована діяльність буде сприяти підтриманню стабільної роботи підприємства відповідно до вимог законодавства.
- Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності (потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо).
Цех природної сушки мулового господарства (мулові поля № 1) з інженерними комунікаціями є виробничим підрозділом Бортницької станції аерації департаменту експлуатації каналізаційного господарства ПрАТ «АК «КИЇВВОДОКАНАЛ». Основною діяльністю цеху природної сушки мулового господарства є забезпечення безперебійної роботи Бортницької станції аерації з очистки стічних каналізаційних вод м. Києва проектною потужністю не більше 1,8 млн. м3/добу. Осад стічних вод після попередньої обробки на Бортницькій станції ареації (зброджування або аеробної стабілізації), поступає на мулові поля для сушіння в природних умовах, накопичення та зберігання. Загальна площа мулових полів № 1 – 834200 м2, площа під картами – 589500 м2. Перекачування зворотної мулової води з мулових полів № 1 на БСА за допомогою двох насосів СМ 250-200-400/4. Вироблення теплової енергії здійснюється за допомогою 2-х котельних агрегатів – парові котли КОВС-500Е (основний і резервний), які переведені у водогрійний режим та призначені для систем водяного опалення і гарячого водопостачання об’єктів з примусовою циркуляцією води. Для розпалення котлів використовуються дрова та брикети. Вугілля для котельні зберігається на спеціально облаштованому складі. Котли встановлені в одному приміщенні. Відведення димових газів здійснюється на одну загальну трубу. В гаражі розташовано свердлильний верстат 2А-136 для поточного ремонту обладнання та інструментів. На вулиці під навісом розташовано зварювальний пост, на якому облаштовано зварювальний апарат ТДМ-У-2. Відходи, що утворюються під час виробничої діяльності, тимчасово зберігаються у спеціально відведеному місці і вивозяться спеціалізованою організацією, відповідно до укладених договорів. Водопостачання обслуговуючого приміщення здійснюється привозною водою. Водовідведення побутової каналізації здійснюється в приймальні резервуари мулових насосних станцій зворотної мулової води. З резервуарів побутові стічні води відкачуються на оброблення на очисні споруди Бортницької станції аерації разом із зворотною муловою водою. Відповідно до Додатку 2 до ЗУ від 20.06.2022 № 2320-ІХ «Про управління відходами», на підприємстві передбачається здійснювати наступні операції з відновлення відходів: D4 Скидання на поверхню рідких і шламових (мулових) відходів, у тому числі скидання рідких або шламових відходів у котловани, ставки чи відстійники тощо; D13 Попередні операції з відходами перед операціями з видалення, визначеними у позиціях D1-D12 цього додатка, у тому числі сортування, дроблення, ущільнення, гранулювання, сушіння, подрібнення, кондиціонування або відокремлення Планованою діяльністю передбачається здійснювати операції з оброблення наступних видів відходів: 19 08 05 Шлами від оброблення міських стічних вод. Загальний планований обсяг оброблення відходів – 150 тонн на добу. Об'єкт планованої діяльності відноситься до першої і другої категорії видів планованої діяльності та об'єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля і підлягають оцінці впливу на довкілля – стаття 3 ЗУ «Про оцінку впливу на довкілля»: - ч. 2, п. 8 об’єкти оброблення відходів, що не є небезпечними, потужністю 100 тонн на добу або більше; - ч. 3, п. 11 складування осаду, мулові поля площею 0,5 гектара і більше або на відстані не більш як 100 метрів до прибережних захисних смуг.
- Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами:
щодо технічної альтернативи 1.
Екологічні та інші обмеження планованої діяльності встановлюються згідно Законодавства України (Земельний кодекс України, Водний кодекс України, Законів України «Про охорону земель», «Про охорону навколишнього природного середовища», «Про охорону атмосферного
повітря», «Про управління відходами», Наказ Міністерства охорони навколишнього природного середовища України № 309 від 27.06.2006 «Про затвердження нормативів граничнодопустимих викидів забруднюючих речовин із стаціонарних джерел», наступними обмеженнями. Екологічні обмеження: 1. Викиди від стаціонарних джерел викидів повинні здійснюватися на підставі Дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря (у відповідності до його Умов) та не повинні перевищувати граничнодопустимі нормативи. 2. Забір води для потреб підприємства та скиди стічних вод повинні здійснюватися на підставі укладених договорів. 3. Відходи, що утворюються на підприємстві в процесі виробничої діяльності, повинні передаватись іншим організаціям, згідно попередньо укладених договорів, для подальшого управління. 4. Акустичне забруднення не повинно перевищувати граничнодопустимі рівні шуму на межі житлової забудови. 5. Виконання вимог щодо раціонального використання природних ресурсів. Санітарні обмеження: 1. Експлуатацію об’єкта здійснювати згідно з чинними нормативними санітарно- гігієнічними нормами та правилами; 2. Дотримання вимог до організації санітарно-захисної зони відповідно до Державних санітарних правил планування та забудови населених пунктів (ДСП 173-96) та зон санітарної охорони; 3. Рівень акустичного забруднення не повинен перевищувати нормативів шумового забруднення та вібрації на межі встановленої СЗЗ. Інші обмеження: 1. Дотримання правил пожежної безпеки. Замовник бере на себе всі зобов’язання виконувати всі умови щодо експлуатації об’єкту діяльності, а також ресурсозберігаючі, охоронні, захисні та інші заходи щодо умов безпечної експлуатації обладнання, дотримання вимог природоохоронного та санітарного законодавства. При цьому вплив на навколишнє середовище мінімальний і не потребує додаткових обмежень.
щодо технічної альтернативи 2.
Аналогічно технічній альтернативі 1.
щодо територіальної альтернативи 1.
Планована діяльність передбачає санітарно-гігієнічні, протипожежні, містобудівні та територіальні обмеження згідно чинного законодавства України.
щодо територіальної альтернативи 2.
Не розглядається оскільки діяльність планується в межах існуючого виробничого майданчика.
- Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами:
щодо технічної альтернативи 1.
Інженерна підготовка території включає планування майданчику, проведення інженерно- геологічних, топографічних та гідрологічних вишукувань за потреби. Проектні рішення будуть забезпечувати раціональне використання матеріалів та мінімізацію шкідливих впливів на навколишнє природне середовище.
щодо технічної альтернативи 2.
Аналогічно технічній альтернативі 1.
щодо територіальної альтернативи 1.
Реалізація планованої діяльності буде здійснюватися в межах існуючої виробничої ділянки за адресою 08340, Київська обл., Бориспільський р-н, Золочівська територіальна громада, масив «Глибока долина», вулиця Польова 12, що експлуатується підприємством на підставі договору оренди.
щодо територіальної альтернативи 2.
Не розглядається оскільки діяльність планується в межах існуючих виробничих приміщень.
- Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля:
щодо технічної альтернативи 1.
Клімат і мікроклімат: планована діяльність не призведе до змін клімату та мікроклімату; Повітряне середовище: викиди забруднюючих речовин під час роботи технологічного обладнання, випаровування речовин від мулового поля. Водне середовище: Водопостачання передбачається привозною водою, водовідведення передбачається на власні очисні споруди, що розташовані на іншому майданчику підприємства. Геологічне середовище та грунти: планована діяльність не призведе до збільшення впливу на геологічне середовище та грунти. Рослинний і тваринний світ, заповідні об’єкти: об’єкти природно-заповідного фонду в районі розташування відсутні. Видалення зелених насаджень не передбачається. Утворення відходів: відходи, що утворюватимуться на підприємстві, передбачається збирати і складувати у спеціально відведених місцях з подальшим вивезенням згідно до укладених договорів; Навколишнє соціальне середовище (населення): робота підприємства не призведе до погіршення умов проживання і здоров’я населення. Навколишнє техногенне середовище: вплив не передбачається. Шум: межа розповсюдження шуму знаходитиметься в межах виробничого майданчика та встановленої СЗЗ та не перевищуватиме допустимих значень.
щодо технічної альтернативи 2.
У разі реалізації технічної альтернативи 2, вплив планованої діяльності на всі компоненти довкілля буде зменшуватися через поступове перероблення складованих мулових відходів.
щодо територіальної альтернативи 1.
Здійснення планованої діяльності в межах відведеної земельної ділянки не спричинить збільшення негативного впливу на оточуюче середовище та здоров’я населення.
щодо територіальної альтернативи 2.
Не розглядається.
- Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”).
Перша категорія
- Управління відходами Управління відходами: об’єкти оброблення небезпечних відходів; об’єкти оброблення відходів, що не є небезпечними, потужністю 100 тонн на добу або більше;"
- Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав, довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених держав).
Підстав немає
- Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.
Плановий обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля у відповідності з ст. 6 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля».
- Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості.
Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і, отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”. Оцінка впливу на довкілля - це процедура, що передбачає:
підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля;
проведення громадського обговорення планованої діяльності;
аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного впливу, іншої інформації;
надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту;
врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення.
У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження.
Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності.
Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля.
На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення.
У період воєнного стану в Україні громадські слухання проводяться у режимі відеоконференції, про що зазначається в оголошенні про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля та у звіті про громадське обговорення.
- Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.
Протягом 12 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на
довкілля.
Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень і пропозицій.
У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту господарювання (протягом трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання під час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до звіту з оцінки впливу на довкілля.
- Рішення про провадження планованої діяльності.
Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде
Висновок з оцінки впливу на довкілля
(вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”)
що видається Міністерством економіки, довкілля та сільського господарства України
(орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення)
Дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря
(вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”)
що видається Міністерством економіки, довкілля та сільського господарства України
(орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення)
Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів
(вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”)
що видається Міністерством економіки, довкілля та сільського господарства України
(орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення)
- Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, необхідно надсилати до
Міністерство економіки, довкілля та сільського господарства України , 01008, м. Київ, вул. М. Грушевського, 12/2,, OVD@mepr.gov.ua, (044) 206-31-40, 206-31-50, головний спеціаліст відділу інтеграції екологічних оцінок у галузеві політики Департаменту екологічної оцінки – Романенко Юлія Сергіївна
(найменування уповноваженого органу, поштова адреса, електронна адреса, номер телефону та контактна особа)
{Додаток 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 824 від 14.09.2020}




